N. Kidman „Etihad Airways” reklamoje jau filmavosi prieš metus - tuomet ji sulaukė kritikos, ar toks pasirinkimas tinkamas jai, kaip Jungtinių Tautų plėtros fondo moterims geros valios ambasadorei, nes avialinijos ne kartą buvo įsivėlusios į skandalus dėl lygių teisių ir blogo elgesio su moterimis darbuotojomis.

Visgi N. Kidman sutiko dar kartą dirbti su „Etihad Airways”. Šįkart reklaminiame keturių minučių trukmės filmuke viena ryškiausių šiandienos kino žvaigždžių skrenda keleiviniu lėktuvu „Airbus A380”, repetuoja savo žodžius naujam vaidmeniui, grimuojasi ar tiesiog vaikštinėja aplink, leisdama visiems matyti ją supančią prabangą. Ir viskas vyksta virtualioje realybėje, tad galite jaustis lyg vaikštinėtumėte šalia.

Žinoma, geriausia šį reklaminį klipą žiūrėti su specialia virtualiai realybei pritaikyta įranga ar bent jau parsisiuntus tam skirtą mobiliąją programėlę, tačiau galima peržiūrėti ir paprastesnę versiją, pritaikytą „youtube”.