Paauglių įprotis visur ir visada darytis asmenukes tėvus gali, švelniai tariant, erzinti. O jei dar jie įamžina tas akimirkas, kurių apskritai neturėtų būti… Tačiau Norvegijos telekomunikacijų bendrovės „TalkMore“ reklamoje pasakojama istorija parodo, kad nereikia skubėti teisti iš pirmo žvilgsnio.

Aukštyn kojomis apverstas kambarys, į šaldytuvą atgal padėtas tuščias pieno pakelis, specialiai sujaukta plokštelių kolekcija, numesti įpusėti darbai… Tokios kasdienės nesutarimų priežastys kartais, regis, gali tėvus išvesti iš proto. O šios reklamos herojė ne tik nesijaučia kalta, bet dar ir skelbia asmenukes kaip savo „žygdarbių“ įrodymas. Visgi vėliau paaiškėja, kad tai buvo tik jos iš anksto sukurto jautraus plano dalis.

Reklamos autoriai – agentūra „Try“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją