Draudimo brokerių svetainės „Draudimas.lt“ reklama, paskelbta feisbuke, sulaukė dviprasmiškų reakcijų. Ar tikrai pasinaudojimas politiniu skandalu – tinkamas būdas verslui atkreipti į save dėmesį?

Įraše, paskelbtame feisbuke, rašoma: „Jei Eligijui Masiuliui 106 000 € iš namų būtų išnešę ne pareigūnai, o vagys, įprastas vidaus turto draudimas atlygintų tik 1500 €. Laikantiems didesnes grynųjų pinigų sumas namie draudžiantis reikia deklaruoti tą sumą ir turėti seifą”. Komunikacijos ekspertas Arijus Katauskas, reaguodamas į šį įrašą, klausė: o įdomu, o gyvybės draudimą jie kokiu pavyzdžiu iliustruotų?

Nors konkrečiai šiuo atveju, A. Katausko nuomone, nebuvo padaryta nieko labai blogo, visgi, ribą išlaikyti kartais gali būti sudėtinga. „Pasinaudojimas įvykiais yra įprasta komunikacijos praktika. Šiuo atveju man tai pasirodė gal kiek neskanu, bet nieko labai smerktino, kaip, pavyzdžiui, kai „Keulė Rūkė” savo komunikacijai naudojo suplėšytą maldaknygę. Teoriškai tai yra tas pats, kaip kai „Biovela” sveikina mamas mamos dienos proga ir ant to stato savo komunikaciją. Tad dviprasmiškas jausmas – kai kuriems viskas atrodys tvarkoje, o kitiems pernelyg tiesmuka ir neskanu”, - vertino jis.

Visgi tai, ką galbūt gali daryti draudimo brokeris, tikrai negalėtų daryti kiekviena kompanija. „Jeigu tai padarytų stambi kompanija, kuriai elgesio reikalavimai yra visai kitokie, pavyzdžiui, pati draudimo bendrovė, bankas, ar kita institucija, kuriai reputacijos įtaka veiklai yra labai svarbi, tada vertinimas tikrai būtų neigiamas. Turbūt sunku įsivaizduoti, kad šitaip galėtų padaryti bankas ir sakyti, pas mus tai jau nerastum“, - juokiasi A. Katauskas.

Komunikacijos ekspertas prisimena, kad kilus skandalui dėl kalafiorų kainų, buvo verslininkų sureagavusių labai sumaniai, pavyzdžiui, „City Bee“, paskelbęs reklamą, kur savo paslaugų kainas lygino su kalafiorų. „Tuomet buvo labai gražiai pažaista, o čia tapatintis yra sunku. Čia veikia politinis kontekstas, įvykis nėra geras, nėra draugiškas, juokauti tarpusavyje gal galima, bet komunikacijoje labai sunku žaisti teisingai“, - pastebi A. Katauskas.

E. Masiulio skandalas - draudimo brokerių reklamoje
© Facebook nuotr.
M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją