Lapkritį socialiniuose tinkluose kaip virusas pradėjęs sklisti manekenų iššūkis kvietė žmones išmėginti, ar jie sugebėtų lyg manekenai kuriam laikui visiškai sustingti. Tuo tarpu kompanija „Dove“ siūlo į tai pažiūrėti iš atvirkštinės perspektyvos: galbūt metas manekenams tapti labiau žmogiškiems?

Kompanija „Dove“ jau ilgą laiką tęsia savo komunikacijos strategiją, pabrėždama natūralų moterų grožį. Jos plakatuose ar reklaminiuose klipuose rodomos ne standartinės podiumų gražuolės, o tokios moterys, kurias kasdien sutinkame realiame gyvenime – visos gražios savaip.

Tad ir šįkart „Dove“, nors jau kiek vėluodama, bet pasinaudojo manekenų iššūkio idėja. Jos reklaminiame klipe vaizduojamos moterys šalia parduotuvėje stovinčių manekenų, ir viena iš jų laiko užrašą „Let`s challenge mannequins to look more like us“ (Meskime iššūkį manekenams atrodyti panašesniems į mus). Žinoma, ir dar kartą pakartojamas „Dove“ jau gerai įtvirtintas raktažodis #RealBeauty (Tikras grožis).

„Kompanija „Dove“ visada siekė užtikrinti moteris, kad jos neturi jausti nerimo dėl savo išvaizdos. Kai pamatėme, kad visi dalyvauja manekenų iššūkyje, pamanėme, kodėl mes niekada nematome manekenų, kurie būtų panašūs į mus? Tai atrodė kaip tobula galimybė „Dove“ įsiterpti į visuomenėje vykstantį pokalbį su savo požiūriu“, – portalui „Adweek“ sakė reklamą kūrusios agentūros „Ogilvy & Mather London“ vyriausiasis kūrybos vadovas Andre Laurentino.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją