Šiais metais 60-ąjį prekės ženklo gimtadienį švenčiantis „Dove“ yra žinomas kaip nerealių kūno sudėjimo ir grožio standartų laužytojas. Šia proga nuspręsta išsiaiškinti, kaip dažnai Lietuvos moterys girdi komplimentus ir kodėl lietuviai ne itin mėgsta gražiais žodžiais palepinti vieni kitus.

„Komplimentus turėtų girdėti kiekvienas iš mūsų, nes mes visi esame gražūs. Kartais žmonės yra pernelyg drovūs, kad pasakytų tai, ką mano, bet mes visi norime išgirsti komplimentų apie savo vidinį ar išorinį grožį. „Dove“ siekia vertinti natūralų kūno vaizdą ir įkvėpti mąstymo būdą, kad jūs suprastumėte, kad jūsų išvaizda yra kažkas, dėl ko jūs turėtumėte jaustis užtikrinti, o ne nerimauti“, – pranešime žiniasklaidai sako „Dove“ prekinio ženklo vadovė Kertu-Kai Põldvere.

„Dove“ pakalbino skirtingų amžiaus grupių moteris, kad sužinotų, kaip dažnai jos girdi komplimentus ir kaip jos į juos reaguoja. „Pasirodo, kad lietuvės girdi komplimentus ne taip jau dažnai, bet stengiasi sakyti juos kitiems žmonėms“, – komentuoja K. Põldvere.

„Spindinčios akys ir visas nuoširdumas bei gėris, ateinantys iš vidaus, padaro mus gražiais išorėje. Komplimentų girdėjimas ir jų sakymas paverčia moteris laimingesnėmis, jos daugiau šypsosi ne tik lūpomis, bet ir akimis. Kartais būna baisu pasakyti komplimentą, nes nežinai kaip reaguos jo adresatas, bet mes turime sakyti gražius žodžius vieni kitiems, nes išgirdęs ką nors gražaus apie save, tu nori pasakyti kažką gražaus ir kitam. Taip mes visi tampame laimingesniais“, – sako K. Põldvere.

Moterys dažniausiai yra didžiausios savo pačių kritikės, todėl dažniausiai jos jaučiasi keistai ar nustemba, kai kas nors pasako ką nors gero apie jų išvaizdą, ypač tuomet, kai komplimentą pasako tiesiog nepažįstamasis gatvėje. Eksperimentas, vykęs Vilniaus miesto gatvėse, parodė puikų pavyzdį, kaip jaučiasi moterys išgirdusios komplimentus. „Tai kažkas, kas nėra laikoma savaime suprantamu dalyku – moterys buvo labai nustebusios, o jų nuoširdus dėkingumas tiesiog spindėjo per visas jų emocijas, kurios pasako, koks tikras grožis yra šių moterų viduje“, – sako „Dove“ prekinio ženklo vadovė.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją