Sugebėjus tinkamai pateikti, geidžiamiausiu Kalėdų žaislu ir simboliu gali tapti net morka. „McCann“ agentūra Londone prekybos tinklui „Aldi“ sukūrė personažą Morka Kevinas, dėl kurio Didžiojoje Britanijoje dabar tiesiog kraustomasi iš proto.

Agentūra „McCann“ sukūrė visą seriją reklamų, kuriose Morka Kevinas patiria įvairius nuotykius. Svajodamas susitikti su Kalėdų Seneliu jis įveikia sudėtingą kelionę per šventinį stalą, kitoje reklamoje jau iškritęs iš Kalėdų Senelio rogių jis bando pabėgti nuo šuns ir susidraugauja su seniu besmegeniu, o vienoje reklamoje sėdėdamas prieš televizorių jis nekantriai laukia „John Lewis“ kalėdinės reklamos. Taip „Aldi“ dar kartą pašiepia savo konkurentus „John Lewis“, ką jau yra dariusi ir kitose reklamose.

Morka Kevinas sulaukė didžiulio populiarumo. „Aldi“ parduotuvėse taip pat parduodami Morkos Kevino žaislai, už kuriuos gautos lėšos turi būti skirtos labdarai. Tačiau britai piktinasi, kad esant ribotam šių žaislų skaičiui kai kurie žmonės juos išpirko tam, kad paskui brangiau parduotų „eBay“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją