„Coca-Cola“ pripažįsta: maždaug 30 proc. reklamų nėra tokios efektyvios, kaip iš jų tikimasi. Todėl į pagalbą ji pasitelkė neuromokslininkus, kad geriau suprastų, kaip žmones veikia reklamos internete ir kaip geriau internetui pritaikyti televizijos reklamas.

„Coca-Cola“ prekės ženklas kiekvienais metais vien reklamai skirtingose medijos priemonėse Vakarų Europoje išleidžia daugiau nei 300 mln svarų sterlingų (352 mln. eurų) ir išbando apie 170 reklamų variantų. Tačiau apie 30 proc. „Coca-Cola“ reklamų nepasiekia tokio efektyvumo standarto kaip iš jų tikimasi, rašo portalas „Marketing Week“.

„Coca-Cola“ atstovas Adamas Palenicekas aiškina, kad taip gali atsitikti dėl to, kad reklamų poveikis dažnai tikrinamas per vėlai kūrybiniame procese. 83 proc. reklamų testuojamos jau baigus jas kurti, kai nebeįmanoma toliau vystyti jų idėjų.

Norėdami geriau suprasti kaip veikia reklamos, „Coca-Cola“ pradėjo bendradarbiauti su „Nielsen Consumer Neuroscience“, kuriems paskyrė užduotį išanalizuoti vartotojų pasąmonines reakcijas į reklamas ir išmatuoti, kaip reklamos rezonuoja vartotojams ir kokius emocinius ryšius kuria.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad trumpesni video klipai, kuriuose žmonės gurkšnoja „Coca-Cola“, stipriau rezonuoja vartotojams. Aiškūs, šviesiai nufilmuoti reklamos personažų veidai taip pat skatino didesnį emocinį įsitraukimą, kai tuo tarpu tamsesni kadrai trukdė emociniam ryšiui, bet padidino dėmesį.

„Coca-Cola“ sako, kad jos paskutinė reklama „Pool boy“ buvo maksimaliai optimizuota: turi stiprią įžangą, įtraukiančią pasakojimo liniją, tamsių kadrų kiekis minimizuotas, o „Coca-Cola“ buteliai parodomi optimaliu būdu.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją