Kas jau kas, bet „Coca-Cola“ visada sugeba sureaguoti į aktualijas ir sukurti emocingus reklaminius klipus. Naujausia kampanija, pritaikyta Kinijos rinkai, primena, kad auksas nebūtinai reiškia laimėjimą bet kokia kaina.

Portalas „Adage“ primena šios reklaminės kampanijos įkvėpimu tapusią priešistorę. 2012 m. olimpinėse žaidynėse Kinijai atstovaujantis plaukikas Sun Yang įšoko į vandenį dar prieš starto signalą. Varžybų prižiūrėtojai leido jam pradėti dar kartą, o tarp žiūrovų jis pamatė savo mamą, glaudžiančią pirštą prie lūpų – taip siunčiančią jam signalą nusiraminti ir susikoncentruoti. Tąkart jis laimėjo auksą ir pasiekė pasaulio rekordą.

Tad ir „Coca-cola“, savo reklaminėse kampanijose dažnai pabrėžianti dalinimosi ir bendrumo džiaugsmą, šiuo filmuku sako, kad tikroji prasmė nėra tiesiog laimėti aukso medalį, bet dalintis savo svajone ar tikslu su šeima, draugais, treneriais ar mokytojais. O dalinantis, žinoma, gurkšnoti „Coca-cola“...

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją