Nors aktorę Carrie Fisher daugelis atsimena kaip princesę Lėją iš „Žvaigždžių karų“, ji taip pat įnešė savo indėlį ir į reklamos pasaulį.

Dar šių metų pradžioje C. Fisher filmavosi „IBM Watson“ reklamoje, kur ji vaidino psichoterapeutę, vadovaujančią robotų grupei.

2011 m. ji nusifilmavo svorio metimo tinklapio „Jenny Craig“ reklamoje, kurioje dalinosi savo asmenine istorija. „Naršydama internete pažiūrėjau, kas rašoma apie mane. Vienas iš komentarų buvo, kad kažkada ji buvo tokia karšta, o dabar atrodo panaši į Eltoną Johną“, – juokėsi aktorė, papasakodama, kaip jai pavyko išspręsti šią problemą.

2006 m. bendrovės „Orange“ reklamoje jai buvo patikėtas reklaminę idėją pristatančios moters vaidmuo. Jos idėją sugadina kitų dalyvių noras būtinai į reklamą įtraukti mobilųjį telefoną, o reklama kino žiūrovams primena nesigadinti žiūrėjimo malonumo ir bent trumpam pamiršti mobiliuosius telefonus.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją