Gali būti, kad peržiūrėję šią reklamą pasijutę lyg po užkabinančio filmo anonso. Tačiau filmo nėra ir nebus – tai tik reklama, pasakojanti apie Thomą Burberry, jo pavarde pavadintos kompanijos įkūrėją.

Į tris reklamos minutes sutalpinta dramatiška gyvenimo istorija, kurioje susipina meilė, aistros, nuotykiai, karas ir ambicijos. Reklamoje apstu ir užuominų į realius istorinius įvykius: I Pasaulinio karo metu daugiau nei pusė milijono kareivių išties išėjo kovoti aprengti neperšlampančiais „Burberry“ lietpalčiais, o legendinis tyrėjas Ernestas Shackletonas keliavo po Antarktidą vilkėdamas šiais drabužiais.

Kino mylėtojai reklamoje atpažins daug žinomų aktorių: Thomą Burberry įkūnijo Domhnallas Gleesonas, vaidinęs „Žvaigdžių karuose” ir filmuose apie Harį Poterį, jo žmoną – britų aktorė Sienna Miller, labiausiai išgarsėjusi vaidmenimis filmuose „Amerikiečių snaiperis” ir „Mergina”.

Tai – ne pirma „Burberry“ reklama, primenanti trumpametražį kino filmą. Šį balandį „Burberry“ taip pat pristatė režisieriaus Steve McQueen kurtą vyriškiems kvepalams skirtą reklamą. Tarp šio režisieriaus garsiausių darbų – „Gėda“, „Alkis“ ir krūva Oskarų apdovanotas „Dvylika metų vergovės“. „Burberry“ generalinis direktorius Christopher Baily tuomet sakė, kad ši itin erotiška reklama idealiai atspindi tokį vyro įvaizdį, kuriems kompanija nori kurti.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją