Markas Duffy, daugiau nei dvidešimt metų dirbantis kaip laisvai samdomas reklamų kūrėjas, dalinasi blogiausiomis didelių prekės ženklų reklamomis, kurias jam teko pamatyti per pastaruosius tris mėnesius.

„Tikėjotės, kad 2016-ieji bus tie metai, kai geriausi pasaulyje rinkodaros vadovai jei nepasiūlys vartotojams puikių reklamų, tai bent jau nebruks visiško šlamšto? Jei taip, klydote“, – M. Duffy cituoja portalas „Digiday“.

Pats M. Duffy sako išties raginantis šių reklamų nežiūrėti – jos to nevertos, bet argi ne smalsu kaip kvailai kartais gali būti iššvaistomi išties nemaži reklamoms skirti biudžetai?

Pavyzdžiui, agentūra „BBDO NYC“ sukūrė reklamą „General Electric“, kurioje aiškina, kad ši įmonė pasiruošusi viskam, kas tik gali atsitikti pasaulyje, kad ir... aštuonkojų lietui. Nors ir šiaip ši mintis atrodo keista, dar dviprasmiškiau tai atrodo žinant, kad „General Electic“ yra įvardinama kaip viena iš didžiausių atmosferos teršėjų Jungtinėse Amerikos Valstijose.

„72andSunny” šedevras prekės ženklui „Axe” taip pat švelniai tariant keistokas… Kodėl kūno priežiūros priemones reikia reklamuoti štai taip? „Pirmomis akimirkomis parodyti vyrą ištreniruotu pilvo presu juk taip netikėta, ar ne?”, – ironizuoja M. Duffy.

O ar žinojote, kad gerti „Schweppes” reiškia būti suaugusiu? Ši pigų amerikietišką filmą primenanti „ACW Grey Tel-Aviv” kurta reklama bando įteigti būtent taip.

M360

Diskusijų platforma laikinai išjungta. Prašome pabandyti vėliau.