Kompanija „Procter&Gamble” vėl sugebėjo laimėti vartotojų dėmesį. Artėjant tarptautinei moters dienai ji pristatė reklamos kampaniją, kuri sparčiai pasklido socialiniuose tinkluose. Vienas didžiausių pasaulyje mažmeninės prekybos atstovų šioje reklamoje pabrėžia savo požiūrį į lygias vyrų ir moterų teises.

Reklaminę kampaniją, pažymėtą grotažyme #WomenNotObjects, kūrė agentūra „Badgers&Winters”, kuri specializuojasi būtent į moteris orientuotoje rinkodaroje. „P&G” prekės ženklo vadovas Marcas Pritchardas teigė, kad jis buvo labai patenkintas pamatęs agentūros darbo rezultatą.

„Supratome, kad būdami lyderiaujančia prekės ženklų kompanija, galime pasinaudoti savo balsu ir išsakyti savo poziciją apie lyčių lygybę. Mes tikime, kad pasaulis turi būti laisvas nuo nusistatymo lyčių atžvilgiu. Turime vienodai vertinti tiek vyrus, tiek moteris, jų nuomonės turi būti vienodai vertinamos. O moters diena yra puiki proga išsakyti mūsų požiūrį“, - portalui „Creativity Online“ sakė M. Pritchardas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją