Vokietijoje gyvenantis studentas Eugen Merher sukūrė ir nusiuntė reklamą kompanijai „Adidas”, tačiau nesulaukė jokio atsakymo iš jų komunikacijos departamento. Tačiau paskelbęs ją internete jis sulaukė milžiniško susidomėjimo.

Šia reklama galėtų didžiuotis ir bet kuris reklamos profesionalas. Ji pasakoja istoriją apie buvusį maratono bėgiką, leidžiantį savo dienas senelių namuose. Jis visa siela ir kūnu trokšta bėgti, bet tai padaryti tokioje aplinkoje ne taip paprasta. Tačiau išpildyti svajonę padeda gauta sena pora „Adidas” sportinių batelių.

Reklamos finišas toks, kad norisi ir ploti iš džiaugsmo, ir verkti vienu metu - taip ją komentuoja susižavėję žmonės internete.

Reklamos autorius, 26 metų studentas E. Mehrer portalui „The Huffington Post” sakė siuntęs šią reklamą „Adidas”, bet negavo jokios reakcijos. Nepaisant to, vien „YouTube” ji jau peržiūrėta daugiau nei 400 tūkst. kartų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją