Bendrovė „Adidas“ atsisako reklamos televizijoje ir tikisi įgyvendinti itin ambicingą tikslą – iki 2020 metų pajamas iš elektroninės prekybos padidinti net keturis kartus, CNBC pareiškė bendrovės vadovas Kasperas Rorstedas.

K. Rorstedo teigimu, bendrovė nusprendė didžiausią dėmesį skirti skaitmeniniams kanalams, kuriais lengviau pasiekti jaunus pirkėjus. Būtent šis demografinis segmentas bene svarbiausias šiam sportinių drabužių, avalynės ir inventoriaus gamintojui.

„Akivaizdu, kad jaunesni pirkėjai lengviausiai pasiekiami mobiliuosiuose įrenginiuose. Skaitmeninis įsitraukimas mums šiuo metu svarbiausias. Kuo toliau, tuo mažiau reklamos televizijoje“, – trečiadienį, kovo 22 dieną, CNBC sakė „Adidas“ vadovas.

K. Rorstedas vadovauti „Adidas“ ėmėsi 2016 metais. Naujos veiklos strategijos pagrindu jis pasirinko skaitmeninių pardavimų didinimą. Vadovas užsibrėžė itin ambicingą tikslą – bendrovės pajamas nuo 1 mlrd. eurų 2016 metais išauginti iki 4 mlrd. eurų 2020 metais.

„Adidas“ vadovas jau dabar liaupsinamas už pastebimai išaugusią elektroninę prekybą – tai jam pavyko padaryti dar tuomet, kai vadovavo Vokietijos buitinės chemijos gamintojui „Henkel“.

„Mes savo klientus pasiekiame tik per skaitmenines medijas, taigi esu tikras, kad per ateinančius trejus metus mums pavyks elektroninės prekybos pajamas padidinti keturis kartus nuo 1 iki 4 mlrd. eurų ir užmegzti dar glaudesnį ryšį su savo klientais“, – teigia „Adidas“ vadovas.

Praeitą savaitę bendrovė taip pat pranešė daug investuojanti į skaitmenines technologijas, įskaitant 3D spausdinimą ir išmanius gamybos metodus.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją