Ministro Pirmininko Algirdo Butkevičiaus nuotykiai su anglų kalba įkvėpė reklamos kūrėjus. Komiksu, kuriame nesunku atpažinti vaizduojamą pagrindinį veikėją , reklamuojamos bendrovės „Gera dovana“ paslaugos.

Komiksą piešė iliustratorė Aistė Papartytė, o idėjos autoriai sako esantys patys „Geros dovanos“ atstovai. „Esame linkę visą savo komunikaciją orientuoti į turinio reklamą. Nebuvo tikslo įžeisti ar pasijuokti, tiesiog reaguojame į aktualijas, ir norime tai daryti pozityviai – užtenka aplink tų neigiamų emocijų“, – sakė bendrovės „Gera dovana“ rinkodaros vadovė Oksana Rokaševič.

O. Rokaševič nuomone, reklamos herojumi tapęs A. Butkevičius už tai neturėtų supykti. „Manau, jų reitingai krenta, mes dar jiems padėsime, tad jie mums dar paskambins ir padėkos“, – svarstė ji.

Tačiau premjero patarėja viešųjų ryšių klausimais Evelina Butkutė-Lazdauskienė šią situaciją vertinai visiškai kitaip ir dėkoti tikrai nesiruošia. „Reklama tikrai nustebino, nes niekas premjero neklausė, ar jis nieko prieš, kad reklamai bus panaudotas herojus pagal premjero prototipą. Kita vertus, tai, kad reklamai įmonė pasirinko būtent A. Butkevičiaus prototipą rodo, kad premjeras yra populiarus žmogus. Bet šiuo atveju akivaizdi nuoroda į premjero anglų kalbos tarimą, tyčiojantis iš jo, manau, garbės „Gerai dovanai" nedaro", – sakė ji.

„Noriu pridurti, kad premjero tarimas, nors ir nėra idealus, ir jis pats tą pripažįsta, tačiau dar nė karto nesudarė problemų bendraujant su užsienio šalių vadovais, vizitų metu. Gaila, kad Lietuvoje tokia gaji patyčių kultūra, o bendrovės ją dar labiau pakursto", – komentavo E. Butkutė-Lazdauskienė.

A. Butkevičius tapo reklaminio komikso herojumi
© Gera dovana

Tuo tarpu bendrovė „Gera dovana" sako planuojanti visą komiksų ciklą, tačiau kas kitąkart taps jų heroju, dar nėra nusprendusi. „Mes pasiliekame sau mėnesio intervalą iki naujo komikso, kad galėtume sureaguoti į gyvenimišką įvykį. Tikrai nebūtinai orientuosimės politiką, tiesiog į tai, kas visiems aktualu ar į kažkokią istoriją, apie kurią visi kalba. Dabar sutapo su politine aktualija, nes iš jų visada smagiausia pasijuokti. Apie ką žmonės kalba: apie politiką, sportą ir orą. Oras geras, sportas sekasi, todėl kalbame apie politiką“, – pasirinktą sprendimą aiškino O. Rokaševič.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją