Prekybos tinklas „Prisma” Lietuvoje turi vos keturias parduotuves, tačiau taip pat bando nelikti nepastebėtu pastaruoju metu vis labiau aštrėjančioje prekybos milžinų kovoje. Nuo vasario pradžios „Prisma“ planuoja naujos komunikacijos koncepcijos startą ir tikisi atkreipti šeimų dėmesį. Plačiau apie planuojamus pokyčius pasakoja tinklo komercijos direktorius Hannu Houni.

- Pristatydami savo naująją koncepciją sakote, kad nuo šiol „Prisma“ didžiausią dėmesį skirs šeimoms. Tačiau ar iki šiol tai nebuvo svarbu? Kas keičiasi prekybos tinkle „Prisma“: prekių asortimentas, išdėstymas, ar tiesiog perdėliosite akcentus savo reklamose?

- „Prisma“, kaip prekybos tinklas, savo asortimentą ir paslaugas visada orientuodavo į šeimas ir namus. Tačiau dabar savo asortimentą dar papildėme įdomiais šiai grupei skirtais aukštos kokybės produktais, pavyzdžiui, vaikiškais drabužiais ir kai kuriomis buities prekėmis, kurios yra naujiena rinkoje. Mūsų tikslas yra padėti šeimoms jų kasdieniame gyvenime, būti patogia apsipirkimo vieta ir pasiūlyti Lietuvos vartotojams aukštos kokybės produktus už prieinamas kainas.

- Į šeimą orientuoja komunikacijos linija bus įgyvendinama visose šalyse, kuriose veikia „Prisma“. Kodėl pasirinkote būtent tokią kryptį? Pastaruosius metus Europoje pastebima tendencija, kad daugėja vieno asmens namų ūkių, tad ar orientacija į šeimą nėra kiek rizikinga? Ar nesibaiminate prarasti rinkos dalies, kurią sudaro ne šeimoje gyvenantys asmenys?

- Visiškai ne. Savo asortimente turime daugiau nei 40 tūkst. maisto ir ne maisto prekių: mūsų tikslas yra pasiūlyti platų asortimentą, pradedant vietine Lietuvos gamintojų produkcija kasdieniams poreikiams, baigiant kokybiškais populiariais Suomijos ir kitų Skandinavijos šalių gaminiais, kurių nėra kituose Lietuvoje veikiančiuose prekybos tinkluose. Nesvarbu, ar žmogus gyvena vienas, ar pora, be abejo, prekybos tinkle „Prisma“ jis taip pat ras sau reikalingų produktų. Bet žinome, kad šeimų, kuriose yra mažų vaikų, dienotvarkės dažniausiai labai įtemptos, ir „Prisma“ gali palengvinti jų gyvenimą, pasiūlydama viską, ko jiems reikia, po vienu stogu. Iš kitos pusės, mūsų seneliai, anūkai, broliai, seserys ar net naminiai gyvūnai taip pat gali būti mūsų šeima. Jie visi yra svarbūs ir nusipelnė gauti geras paslaugas ir kokybiškus produktus.

Vietos rinkoje ieškanti „Prisma“ keičia savo komunikacijos koncepciją
© Bendrovės archyvas

- Kaip naujoji jūsų komunikacijos linija padės išsiskirti iš kitų prekybos tinklų? Visi Lietuvoje veikiantys prekybos tinklai siunčia panašią žinutę: viskas, ko reikia, viskas, ko norisi ir panašiai.

- Tačiau kiti prekybos tinklai neturi tokio asortimento, kokį turime mes. Vartotojui tai nenaudinga, kai visi prekybos tinklai ir prekybos centrai siūlo tokius pačius produktus ir tokias pačias akcijas ar nuolaidas. Mes Lietuvoje norime pasiūlyti kitokio pasirinkimo galimybę, tai yra, kaip minėjau, tiek vietinį asortimentą, tiek platų pasirinkimą skandinaviškų prekės ženklų kaip „Rainbow“, „Xtra“, „Kotimaista“, „House“ ir kitų. Kitas aspektas yra kainų lygis. Mes įdėjome daug darbo, kad „Prisma“ galėtų pasiūlyti vartotojams konkurencingas kainas ir tuo pačiu gerą vertę. Aš nekalbu apie viešus kainų palyginimus, kai žurnalistai parašo straipsnį tą pačią dieną nuėję į skirtingas parduotuves ir palyginę tuos pačius produktus, bet apie realų kainų lygį toje produktų grupėje, kai tu gali rinktis iš šimtų prekių, kurių tau reikia. Mūsų aiškus tikslas yra pasiūlyti geriausią kainą už kokybiškus produktus, ir tai Lietuvos rinkoje daryti kiekvieną dieną, ne tik atskirų kampanijų metu.

- Iš Jūsų patirties, kokią įtaką verslo sėkmei daro nauja komunikacijos koncepcija? Rinkos tyrimai rodo, kad žmonės prekybos centrą dažniausiai renkasi pagal vietą, kad ji būtų netoliese namų ar darbo, kainas ar produktų asortimentą, kurį jie gali rasti. Atrodo, kad žmonėms visai nerūpi prekybos tinklų komunikacinės žinutės, tad ar jos gali veikti kaip sėkmingas rinkodaros įrankis?

- Kadangi šiuo metu mes turime tik dvi „Prisma“ parduotuves Vilniuje ir dvi Kaune, mes tikime, kad galime pasiūlyti papildomą pridėtinę vertę vartotojams, dėl kurios jie ateitų į „Prisma“, nors kartais tai nėra pats patogiausias sprendimas. Naujoji komunikacijos koncepcija gali mums padėti geriau pasiekti Lietuvos vartotojus ir leisti jiems pamatyti, ką „Prisma“ nori jiems pasakyti. Taigi apibendrinant, tai tiesiog skirta geresnei komunikacijai tarp prekybos tinklo „Prisma“ ir vartotojų.

- Kodėl „Prisma“ dabar reikėjo keisti komunikacijos koncepciją? Visa rinka kalba apie „Lidl“ atėjimą, kaip tai pakeitė rinką ir kaip reaguoja kiti prekybos tinklai. Ar ši nauja koncepcija taip pat susijusi su „Lidl“ atėjimu?

- Žiūrint iš vartotojo pusės, jam tik geriau, jei rinkoje bus daugiau skirtingų pasirinkimų. Mes esame prekybos tinklas su plačiu maisto ir ne maisto prekių asortimentu, ir pasirinkome naują komunikacijos koncepciją, kad galėtume pristatyti „Prisma“ lojalumo programos privalumus ir savo įdomų asortimentą padarytume matomesniu vartotojams.

- Kokius tikslus keliate šiai kampanijai ir ar turite užsibrėžę terminus, per kuriuos juos planuojate pasiekti?

- Žinoma, kaip ir kiekviena kompanija mes turime savo vidinius tikslus, bet kalbant bendrai mūsų tikslas yra pasiekti vis daugiau vartotojų, kurie atrastų mūsų produktus. Kaip sakoma mūsų šūkyje, „Prisma“ kalba šeimoms, ir jei mes mes galime padėti šeimoms jų kasdienybėje, pasiūlyti joms naujų įdomių produktų, mes esame laimingi savo tikslą pasiekę. Mes taip pat sukūrėme naują tinklapį ir mobiliąją programėlę, kuriais naudodamiesi vartotojai gali lengviau apžiūrėti mūsų asortimentą bei pasiūlymus.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją