„Per penkiolika metų sparčiai keitėsi tiek mūsų agentūra, tiek komunikacijos rinka. Įsivyravo skaitmeniniai kanalai, žinutes pakeitė istorijos, viešuosius ryšius − turinys. Pavadinimas „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ kur kas geriau atspindi šiandieninę mūsų veiklą ir kuriamą vertę klientams“, − pranešime žiniasklaidai teigia agentūros partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus.

Pasak jo, naujas vardas vainikuoja prieš trejus metus prasidėjusią agentūros verslo kaitą: integruota komunikacija ir turinio rinkodara dabar sudaro panašią „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ pajamų dalį kaip ir viešieji ryšiai. „Pagrindinis mūsų darbas – sukurti ir papasakoti kliento istoriją, išmatuoti jos sklaidą ir poveikį visuose komunikacijos kanaluose, o agentūrų veiklos pasidalinimas pagal specializacijas ar kanalus tampa vis labiau beprasmiškas. Pasitelkdami įvairias komunikacijos platformas ir kanalus mes padedame klientams nuosekliai kurti dialogą su visuomene bei pasakoti savo istoriją. Tokį požiūrį ir įkūnija naujasis agentūros pavadinimas“, − pažymi M. Katkus.

Šiais metais keičiasi ne tik agentūros vardas, bet ir struktūra. Bendrovės komunikacijos konsultantai dirbs specializuotuose analitikos ir strategijos, kūrybos ir turinio, vadybos ir konsultavimo, taip pat žiniasklaidos ir publikavimo skyriuose. Anot „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ generalinio direktoriaus Mindaugo Ardišausko, pasaulinės tendencijos ir tarptautiniai komunikacijos paslaugų konkursai akivaizdžiai liudija, kad klientai nori bendradarbiauti su vieningomis komandomis, kuriose efektyviai dirba įvairių sričių komunikacijos ekspertai.

„Pasikeitėme tam, kad skirtingų sričių specialistus galėtume greitai suburti kliento iššūkiams spręsti. Galimybė sutelkti geriausią įvairių disciplinų kompetenciją, dinamiškumas ir lankstumas tampa vis aktualesni, planuojant ir vykdant ne tik integruotos, bet ir korporacinės komunikacijos projektus, krizių komunikaciją“, − sako M. Ardišauskas.

Per pastaruosius metus „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ gerokai sustiprino savo analitines ir turinio kūrimo kompetencijas. Prie agentūros strategijos vadovo Justo Nenėno, mokymų vadovo Balio Narbuto bei kūrybos direktoriaus Aido Puklevičiaus prisijungė meno vadovas Žilvinas Svitojus, iki šiol šias pareigas ėjęs interneto sprendimų bendrovėje „Gaumina“. Turinio kūrimui vadovauja Artūras Pučėta, kuris iki prisijungdamas prie agentūros buvo portalo „Lrytas.lt“ redaktoriaus pavaduotojas. Daugelio metų patirtį telekomunikacijų ir žaidimų kūrimo bendrovėse sukaupusi Raminta Rimkienė tapo agentūros vykdomąja direktore.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ taip pat pasirinko strateginius skaitmeninės rinkodaros partnerius. Jais tapo Lietuvos ir Danijos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Intent Agency“, o prie komunikacijos strategijų kūrimo komandos prisijungė „Digital Academy“ įkūrėjas, „Google“ sertifikuotas ekspertas Domas Vyšniauskas.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ yra pirmaujanti komunikacijos konsultacijų agentūra. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVAA) duomenimis, agentūra nuo 2014 m. yra Lietuvos ryšių su visuomene rinkos lyderė tiek pagal tiesiogines pajamas, tiek pagal apyvartą.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ šiuo metu dirba 35 komunikacijos ir rinkodaros specialistai. Agentūros partneriai – joje dirbantys Mykolas Katkus, Žydrūnas Gaudiešius, Mindaugas Ardišauskas ir Lina Šliogerienė.

Atnaujindama prekės ženklą ir pavadinimą, agentūra lieka tarptautinio komunikacijos konsultantų tinklo „Hill+Knowlton Strategies“ dalis. Nuo 2005 m. būdama asocijuota tinklo narė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ ir toliau ketina taikyti tarptautinių partnerių metodologiją bei patirtį, konsultuodama tiek Lietuvos, tiek tarptautinius klientus. Tarp jų – tokios bendrovės kaip „Maxima“, SEB bankas, „Tele2“, „Lietuvos draudimas“ ir „Uber“, taip pat prekių ženklai „Utenos alus“, „Coca Cola“, „Audi“, „Stumbras“, „McDonald‘s“ ir „Coffee Inn“.

Viena pirmųjų šalies ryšių su visuomene agentūrų vardą keičia nebe pirmą kartą. Savo veiklą 1997 m. kaip „Miestų plėtros informavimo tarnyba“ pradėjusi bendrovė 2000 m. tapo „Viešųjų ryšių projektais“, o 2001 m. – „Viešųjų ryšių partneriais“. 2004 m., prisijungusi prie tarptautinio komunikacijos tinklo „Hill+Knowlton“, bendrovė rinkoje veikė naudodama ir šio tinklo prekės ženklą.