Vertingiausių prekės ženklų varžybose „Google“ nukarūnavo „Apple“. Per metus „Google“ prekės ženklo vertė išaugo 32 procentais iki 201 milijardų eurų, o „Apple“ nukrito 8 procentais iki 200 milijardų eurų, rašo portalas „Marketingweek“.

Technologijų gigantės varžosi dėl aukščiausių vietų šiame reitinge nuo pat 2006 m., kai jis buvo pirmą kartą sudarytas ir paskelbtas. Šiais metais pirmą kartą skirtumas tarp lyderių yra toks mažas.

„Google“ šiais metais ėmėsi daug strateginių žingsnių padidinti verslo skaidrumui, reputacijos stiprinimui ir tai stipriai prisidėjo prie prekės ženklo vertės augimo. Didelę įtaką augimui padarė ir pernai „Google“ įsteigta holdingo bendrovė „Alphabet“. Bendrovė vis labiau pozicionuoja save ne kaip tiesiog siūlančią informacijos paieškos paslaugas, bet plataus profilio technologijų gigantę, siūlančią įvairius technologinius sprendimus reklamos užsakovams, vystančia dronus ar automobilius be vairuotojų. Pagrindiniai „Google“ veiklos akcentai dabar – dirbtinis intelektas ir virtuali realybė.

Tuo tarpu „Apple“ pernai pirmą kartą veiklos istorijoje fiksavo išmaniųjų telefonų „iPhone“ pardavimų sumažėjimą. Tačiau jei pasitvirtins gandai ir dar šiais metais „Apple“ pristatys „iPhone7“, tai gali vėl padėti kompanijai išsiveržti į priekį.


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją