Nors dalis šiųmečių Rio žaidynių transliacijų Lietuvoje rodomos vėlų vakarą ar net paryčiais, panašu, kad sporto sirgalių nuo televizorių ekranų tai neatbaido. Įdomu tai, kad šiuo laikotarpiu pastebimai išaugo ir naktinė prekyba – rodo prekybos tinklo „Maxima“ rugpjūčio mėnesio pardavimų duomenys. Įsibėgėjus nakčiai, visą parą dirbančios tinklo parduotuvės lankytojai, mielai perka įvairius užkandžius bei gėrimus, kuriais tradiciškai užkandžiaujama stebint sporto rungtynes.

„Tradiciškai svarbiausiems pasaulio sporto įvykiams Lietuvoje skiriama daug dėmesio, ne išimtis ir šiųmetės žaidynės. Tiesa, šiemet palaikyti savo šalies sportininkus tenka miego sąskaita, nes dalis varžybų transliuojamos vėlai naktį ar net ankstų rytą. Nepaisant to, matome, jog pirkėjai šias varžybas stebi taip pat entuziastingai, kaip ir vykstančias įprastu laiku. Tai rodo ir mūsų pardavimai, pastaruoju metu ypač suaktyvėję naktimis“ – sakė bendrovės „Maxima LT“ komercijos vadovas Paulius Dambrauskas.

Prekybos tinklo skaičiavimais, prasidėjus žaidynėms, pastebimai išaugo naktiniai įvairių traškučių bei jiems skirtų padažų, taip pat sūdytų ar rūkytų užkandžių pardavimai. Lyginant su liepos mėnesio pardavimų duomenimis, žaidynių laikotarpiu šių paklausa išaugo atitinkamai 27 ir 37 proc. Beveik penktadaliu tuo pačiu laikotarpiu augo vytintų gaminių pardavimai, apie dešimtadaliu – įvairių lazdelių, krekerių, taip pat sausų duonelių, keptos duonos pardavimai.

Įdomu tai, jog labiausiai šiuo laikotarpiu augo ne kaip įprasta įvairių užkandžių, bet virtų ir keptų patiekalų pardavimai, kurie šoktelėjo beveik dvigubai ir augo 90 proc. Kadangi dalis rungtynių vyksta naktį, jų metu lietuviams tenka atsisakyti ir įprasto alaus, o tai paskatino nealkoholinio alaus pardavimų augimą. Pastarojo paklausa šiuo laikotarpiu išaugo beveik 70 proc., kai tuo tarpu įvairių sulčių ir vaisvandenių – tik apie dešimtadalį.

O štai sportinę atributiką šalies pirkėjai pasirūpino iš anksto. Didžiausi jos pardavimai buvo fiksuojami liepos mėnesį, prieš prasidedant šiųmetėms žaidynėms. Tradiciškai šalies pirkėjai dažniausiai rinkosi įvairius smulkius suvenyrus, kiek rečiau tautine atributika puoštus marškinėlius ar kitus drabužius. Rečiausiai šiemet pirko paprastai per didžiausius krepšinio renginius taip mėgstamas tautines vėliavas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją