Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjerą.

Pirmosios parduotuvės, įrengtos pagal atnaujintą vizualinę koncepciją, duris iki metų pabaigos atvers prekybos centre VCUP Vilniuje ir „Megoje“ Kaune, viena parduotuvė bus atidaryta Šakiuose. Visas šias parduotuves atidaro ir valdys pardavimo partneriai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Pastaruosius keletą metų „Utenos trikotažas“ sistemingai įgyvendina atnaujintą bendrovės verslo strategiją – investuoja į novatoriškų medžiagų kūrimą, plečia tikslinių klientų portfelį, vysto nuosavus prekės ženklus. Konkurencingoje drabužių rinkoje vizualinis identitetas yra labai svarbus – vartotojams ir pardavimo partneriams rūpi ne tik nepriekaištinga gaminių kokybė, bet ir prekės ženklo kuriamas įvaizdis. Senasis prekės ženklas buvo sukurtas 2000 m. kaip įmonės logotipas ir puikiai tiko to laikmečio bendrovės firminių parduotuvių formatui. Tačiau šiandien mes fokusuojamės į produktų ir prekinio ženklo įvaizdžio kūrimą, o ne į nuosavų prekybos taškų steigimą, todėl kilo poreikis atsinaujinti,“ – pokyčius komentuoja generalinis „Utenos trikotažo“ direktorius Algirdas Šabūnas.

Nuo šiol visus lietuviško trikotažo gaminius, skirtus tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms, žymės modernus grafinis sprendimas, skiemenimis per dvi eilutes iliustruojantis žodį „Utenos“. Atsinaujins ir „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjeras – nauji sprendimai bus pritaikyti tiek bendrovės valdomose, tiek per pardavimo partnerius veikiančiose „Utenos trikotažo“ parduotuvėse. Parduotuves pagal naująją interjero koncepciją planuojama atnaujinti iki 2017 metų pabaigos.

Iki šiol „Utenos trikotažo“ logotipas atrodė taip:

„Utenos trikotažas“ atnaujina prekės ženklą ir parduotuves
© Bendrovės nuotr.

„Matome mūsų pirkėjų ir partnerių susidomėjimą „Utenos trikotažo“ produkcija, todėl ieškojome sprendimo, kuris atitiktų šiandienines drabužių prekės ženklų tendencijas, o parduotuvių vizualinė koncepcija įgalintų toliau plėsti pardavimo partnerių tinklą. Be to, „Utenos trikotažo“ produkciją planuojame pristatyti kitoms Baltijos šalims, todėl reikėjo pagalvoti ir apie prekių ženklams keliamus tarptautinės rinkos reikalavimus,“ – priduria A. Šabūnas.

Naująjį prekių ženklą kurį laiką lydės ir įprastas „Utenos trikotažo“ prierašas, todėl pirkėjai su permainomis bus supažindinami pamažu. Į prekės ženklo atnaujinimą bendrovė ketina investuoti apie 60 tūkst. eurų.

„Utenos trikotažas“ yra didžiausia ir viena moderniausių trikotažo produkcijos gamybos įmonių Vidurio ir Rytų Europoje. „Utenos trikotažo“ įmonių grupė, kuriai taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina), yra SBA koncerno dalis. Per pirmus tris 2016 m. ketvirčius „Utenos trikotažas“ įmonių grupės pardavimai pasiekė 16,7 mln. Eur, grupė uždirbo 994 tūkst. Eur veiklos pelno.

Bendrovė „Utenos trikotažas“ šiuo metu valdo „Utenos“ ir „About“ mažmeninės prekybos prekių ženklus. Per pirmus tris 2016 m. ketvirčius jų pardavimai, lyginant su 2015 m., augo 32 proc. ir šiuo metu sudaro 12 proc. viso įmonės pardavimų portfelio.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją