„Praėjusiais metais pagrindinį savo dėmesį sutelkėme į platesnį prekės ženklo, komunikacijos žiniasklaidoje bei interesų grupių analizės įrankių pritaikymą klientų poreikiams. Pakitęs vartotojo lojalumo suvokimas išryškina būtinybę įmonėms ieškoti naujų patikimomis įžvalgomis ir tyrimais grįstų rinkodaros sprendimų. Šiandien rinkodaros sėkmė labai priklauso nuo vartotojų sprendimų priėmimo kelio išmanymo, skirtingų vartojimo situacijų supratimo, gebėjimo tinkamai reaguoti į kintančias klientų patirtis ir atrasti efektyviausius sąlyčio su tikslinėmis auditorijomis taškus. Mūsų siūlomos pažangiausios tyrimų galimybės leidžia įmonėms ne tik tinkamai pasitikti šiuos iššūkius, bet ir užsitikrinti lyderės pozicijas ateityje“, – sako bendrovės TNS LT direktorius G. Juodpusis.

Praėjusius metais TNS LT taip pat plėtė TV auditorijos matavimo, TV reklamos monitoringo galimybes, diegė naujos kartos TV metrus ir yra pilnai pasirengusi fiksuoti perstumtą laike TV žiūrėjimą (Time Shift Viewing), kuriuo naudojasi vis daugiau šalies gyventojų.

„Kaip rodo tyrimai, TV žiūrimumas Lietuvoje nemažėja, o reklamos apimtys šiame media kanale ir toliau auga, žmonės vis aktyviau naudojasi ir naujomis šiuolaikinių technologijų suteikiamomis TV žiūrėjimo galimybėmis, todėl patikimi ir efektyvūs TV auditorijos tyrimai, komunikacijos TV eteryje analizė ir reklamos stebėsena išlieka itin aktualūs“, – sako G. Juodpusis.

Didžiausia Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.