Nuo rugpjūčio 1 d. išmanių ir inovatyvių IT paslaugų kompanijos „TeleSoftas“ grupėje veiklą pradėjo rinkodaros skyrius. Naujai veiklą pradedančiam skyriui vadovauja Erika Maslauskaitė, iki šiol dirbusi DELFI grupės verslo plėtros vadove.

„Mane žavi „TeleSofto“ vizija ir požiūris į technologinį progresą ir investicijos į inovacijas, todėl džiaugiuosi galėdama prisijungti prie jauno, veržlaus kolektyvo, kur galėsiu derinti savo rinkodaros bei skaitmeninių produktų vystymo patirtį“, - sako E. Maslauskaitė.

„Lietuva turi didžiulį potencialą tapti Šiaurės Europos programavimo centru, o „TeleSoftas“, būdamas svarbia ekosistemos dalimi nori prisidėti prie išmanios Lietuvos kūrimo. „TeleSofto“ grupės tikslas yra tapti lyderiaujančia pasaulinio lygio bendrove, investuojant į darbuotojų kompetencijų ugdymą, teikiamų išmanių paslaugų kokybės didinimą, naujausias technologijas ir mokslą bei gero mikroklimato kompanijoje kūrimą. Naujo rinkodaros skyriaus pagrindinė atsakomybė bus užtikrinti „TeleSofto“ grupės teikiamų paslaugų žinomumą visame pasaulyje ir bendrą grupės rezultato gerinimą. Prie to prisidės E. Maslauskaitės sukaupta patirtis vystant inovatyvius ir išmanius sprendimus bei naujai suburta komanda", - komentuoja kompanijos įkūrėjas Algirdas Stonys.

UAB „TeleSoftas“ - prieš keturiolika metų Kaune įsikūrusi viena pirmųjų išmanių ir inovatyvių IT paslaugų kompanija, teikianti savo paslaugas į mobilius sprendimus („mobile first“ ) orientuotoms įmonėms visame pasaulyje. Tai telekomunikacijų bendrovės, Fintech įmonės, virtualios realybės sprendimų ir žaidimų kūrėjai. Kompanijoje dirba 136 darbuotojai, bendrovės biurai veikia Kaune, Vilniuje, Ciuriche, Dubajuje, o neseniai rasti partneriai ir San Franciske. „Telesoft“ kaip su partneriu bendradarbiauja su kompanija „We Work“, kuriai keliamas tikslas garsinti „TeleSofto“ teikiamas paslaugas ir skinti kelią bendradarbiauti su tokiomis milžinėmis kaip „Google“ ar „Amazon“.

2017 m. „TeleSoftas“ dalyvavo„Mobile World Congress“ parodoje ir pristatė inovatyvų virtualios realybės sprendimą - virtualų konferencijų kambarį.

E. Maslauskaitė turi ilgametę patirtį dirbant su skaitmeninių produktų ir kanalų vystymu ir plėtra: 3 metus ji buvo atsakinga už DELFI grupės verslo plėtrą, prieš tai ketverius metus dirbo telekomunikacijų bendrovėje „Omnitel“, kur buvo atsakinga už internetinių kanalų plėtrą. Patirtį rinkodaros srityje kaupė naujienų portale „15min.lt”, kartu atstovaudama didžiausiam reklamos festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje. E. Maslauskaitė yra viena iš didžiausio technologijų ir inovacijų festivalio „LOGIN” įkūrėjų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją