Praeitą savaitę vienu labiausiai aptarinėjamu įvykių reklamos rinkoje tapo kompanijos „Tele2” pristatyta muzikinė instaliacija, muzika paverčianti naršymo 4G tinkle duomenis. Būtų sunku ginčytis su pačios kompanijos platintais apibūdinimais, kad šis projektas unikalus, originalus, o tokio kūrinio neįmanoma išgirsti niekur kitur, bet ar taip reklamuotis efektyviau nei renkantis tradicines priemones? „Tele2” korporacinės komunikacijos Baltijos šalims vadovas Andrius Baranauskas įsitikinęs, kad taip.

Muzikinė instaliacija praeitą savaitę buvo pristatyta šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“, kur bus eksponuojama lankytojoms iki birželio 18 d. Jie kviečiami pasinaudoti unikalia galimybe išgirsti, kaip skamba internetas. Projekto organizatoriai pasakoja, kad bendradarbiaujant su Lietuvos programuotojais išskirtinai šiam projektui buvo sukurtas specialus algoritmas, kuris suteikia impulsą naršymo 4G tinkle duomenims ir juos konvertuoja į muziką. Nuo to, kiek „Tele2“ vartotojai naršo 4G tinkle, priklauso natos skambėjimo dažnumas, trukmė, intensyvumas ir kiti muzikiniai parametrai. Algoritmas veikia taip, kad, klausantis instaliacijos girdima muzika, konvertuota pagal prieš savaitę sugeneruotus naršymo duomenis.

Šio projekto idėjos autorius – menininkas Andrius Šarapovas. Instaliacijos pagrindas yra sudarytas 77-ių segmentų, kurių kiekvieną sudaro pagal tam tikrą natą suderinta metalo plokštelė, skambesio aktyviklis, skambesio slopintuvas, rezonatorius, elektronika, tvirtinimo elementai ir šviesa. Erdvė, kurioje yra instaliacija, padalyta į devynis plačius ir keturis ilgus koridorius. Klausantis instaliacijos priklausomai nuo judėjimo krypties ar judesio intensyvumo girdima vis kitokia muzikinė kompozicija: skirtingo ritmo, tonacijos ir harmonijos.

Po šios idėjos viešo pristatymo filmuota medžiaga pradėjo sparčiai sklisti socialiniuose tinkluose. A. Baranauskas patikslina, kad tai – tik dokumentinė medžiaga, o visa reklaminė kampanija dar laukia. „Šis kūrinys – visos kampanijos pagrindas, bet iš to gims daug kitų veiksmų, taip pat ir reklaminis klipas, kuris bus kasdien matomas per televiziją“, - aiškina jis.

A. Baranausko nuomone, šiais laikais prekės ženklams, norintiems įstrigti vartotojų sąmonėje, būtina ieškoti būdų išsiskirti. „Galima paleisti reklamą, kad siūloma 50 proc. akcija vištienos kulšelėms, tai bus vienokia reklama, ir gali būti kitokia, kaip ši, ir abi jos turi teisę būti. Bet mes manome, kad tokia reklama bus efektyvi, nes vartotojams tai yra naudinga ir patrauklu. Kai tau yra įdomu, tu pats nori ateiti ir pasižiūrėti, tu visai kitaip žiūri į reklamą nei tuo atveju, kai tau ją bruka. Šiuo atveju mes nebrukame, mes, kaip prekės ženklas, pardavinėjame telefonus ir ryšį, bet dar ir leidžiame pabūti mene. Tuomet atsiranda visai kitoks vartotojų santykis nei su tūkstančiais kitų prekės ženklų“, - dėsto A. Baranauskas.

„Tele2” atstovas priduria, kad tokie projektai žadina ir nacionalinius pasididžiavimo jausmus. „Kai sukūrėme interneto greičiu važiuojantį automobilį, latviai, estai, kazachai važiavo pas mus semtis patirties. O juk tai padarė lietuvių mokslininkai. Tada apima pasididžiavimo jausmas ne tik savo kompanija, bet ir savo šalimi“, - teigia A. Baranauskas.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją