„Adell Taivas Ogilvy“ kurta radijo reklama, skirta „Pildyk“ paslaugai, ir „DDB Vilnius“ video reklama kino festivaliui „Scanorama“ pateko tarp šiuo metu Slovėnijoje vykstančio reklamos festivalio „Golden Drum“ finalininkų.

Šiemet festivaliui buvo pateikta 1047 konkursinių paraiškų iš 26 šalių. Dėl jo apdovanojimo –„Auksinio būgno“ – kovojo 18 Lietuvos reklamos kūrėjų darbų. Iš Lietuvos konkurse dar dalyvavo agentūra „Not Perfect/ Y&R“, pateikusi 10 darbų, tačiau nei vienas iš jų į finalą nepateko.

Festivalio nugalėtojai bus paskelbti spalio 21 d. vakare.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją