Reklamų kūrėjai nuolat bando užkabinti vartotojų emocijas ir taip atkreipti į save dėmesį. Kartais reklamos prilygsta kone melodramatiškiems filmams, po kurių jautresni žiūrovai šluostosi ašaras. Greito maisto užkandinių tinklas „Taco Bell“ nutarė papasakoti apie dviejų draugų susitikimą, kurie vienas kito nematė… net šešias dienas.

Reklamą kūrusi agentūra „Grip Limited“ teigia, kad dviejų senų draugų susitikimą galima prilyginti atvejui, kai susitinka kesadilijos ir buritos (meksikiečių virtuvės patiekalai). Na, iš tiesų gal tai nėra taip jau įspūdinga, bet tai netrukdo mokantiems pasakoti graudžias istorijas.

Agentūros kūrybos vadovas Trevoras Gourley portalui „Adweek“ pasakojo, kad iš pradžių jie patys tikrai galvojo papasakoti rimtą susivienijimo istoriją, bet visi scenarijai pasirodė tokie banalūs ir nuvalkioti, kad jie nusprendė eiti kitu keliu ir sukurti jų parodiją.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją