Devyni iš 10 suaugusių žmonių pasaulyje kiekvieną savaitę klausosi radijo. Apklausos rodo, kad dažniausiai radijas veikia namuose arba automobilyje. Nors, regis, gyvename interneto amžiuje, daugiau kaip pusė planetos gyventojų prieigos prie interneto dar neturi, todėl radijas tebėra prieinamiausia žiniasklaidos priemonė, ypač – skurdesnėse pasaulio šalyse.

Siekdami išlaikyti ryšį, ypač – su jaunesniais klausytojais, redaktoriai ieško naujų būdų įtraukti juos į laidų kūrimą. Kai kurie transliuoja telefonais įrašytus ir atsiųstus komentarus, kiti ieško pašnekovų socialiniuose tinkluose.

O Norvegija šiemet įeis į radijo istoriją kaip pirmoji, atsisakiusi transliacijų FM siųstuvais ir visiškai perėjusi prie skaitmeninio radijo formato. Pirmasis šalies regionas atjungtas sausio pradžioje, o antrasis – praėjusią savaitę.

Šiemet pasaulinės radijo dienos šūkis – „Radijas – tai tu“.