Prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ tęsia strateginę komunikacijos srities pokyčių programą ir šiandien skelbia atvirą konkursą dar vienai komunikacijos paslaugų agentūrai. Naujoji agentūra bus atsakinga už socialinės atsakomybės ir paramos projektų sklaidą.

Strategijos įgyvendinimo ir strateginio konsultavimo klausimais „Maximos“ komandą ir toliau konsultuos ilgametis bendrovės komunikacijos partneris „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.

„Nuo metų pradžios vykdome strateginę komunikacijos srities pokyčių programą „Maximoje“, kurios metu konsoliduojame komunikacijos funkciją, peržiūrime už komunikaciją atsakingo Korporacinių reikalų departamento atsakomybes, funkcijas ir vertinimo rodiklius, stipriname komandą. Stiprinant socialinės atsakomybės ir rėmimo projektų komunikaciją siekiame visuomenei geriau pristatyti tiek prasmingas atskiras iniciatyvas, prie kurių įgyvendinimo prisideda „Maxima“, tiek ilgalaikius projektus, kuriuos mūsų bendrovė vykdo ar remia jau daugelį metų. Pavyzdžiui, jaunųjų talentų rėmimo programa „Lietuvos Maximalistai“ šiemet švenčia 15-os metų sukaktį, ir gali būti laikoma viena seniausių verslo socialinės atsakomybės programų Lietuvoje“, – pranešime žiniasklaidai sako „Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius Jaunius Špakauskas.

„Naujieji komunikacijos partneriai savo pasiūlymus galės teikti artimiausias dvi savaites. Konkursų dalyvių bus prašoma pateikti strategines socialinės atsakomybės ir rėmimo projektų komunikacijos gaires. Užduotimi siekiama patikrinti komunikacijos agentūrų strateginio konsultavimo kompetencijas, įvertinti jų kūrybiškumą, gebėjimą pasiūlyti nekonvencinius, originalius sprendimus sparčiai besikeičiančiame Lietuvos komunikacijos sektoriuje“, – teigia J. Špakauskas.

„Maxima“ šiuo metu vykdo tokius ilgalaikius projektus kaip „Lietuvos Maximalistai“, „Mes – bendruomenė“, remia projektus „Ankstukai“, „Dainų dainelė“, bendradarbiauja su tokiomis organizacijomis, kaip „Maisto bankas“, „Mamų unija“, „SOS vaikų kaimas“, „Gelbėkit vaikus“, Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK), Lietuvos plaukimo federacija (LPF) ir kt.

Su nauja komunikacijos paslaugų agentūra numatoma pasirašyti 2 metų trukmės bendradarbiavimo sutartį. Dalyvių paraiškų laukiama iki birželio mėn. 12 d.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją