Dirbant skaitmeninės rinkodaros srityje viena svarbiausių dalių yra turinio kūrimas. Tačiau kodėl vertinant rezultatus tai dažniausiai atrodo kaip laiko švaistymas?

Neseniai paskelbtoje „Buzzsumo ir Moz“ studijoje „Turinys, pasidalinimai ir nuorodos“ (Content, Shares and Links) skelbiamos daugelį rinkodaristų išgąsdinsiančios išvados. Išanalizavus milijoną tinklaraščių įrašų paaiškėjo, kad daugiau nei 50 proc. paskelbtų įrašų sulaukė ne daugiau 2 reakcijų feisbuke, o daugiau nei 75 proc. apskritai net nebuvo paspausti.

Ataskaitos autorius Steve Rayson portalui „Socialmediatoday“ komentuoja, kad didžioji dalis internete publikuojamo turinio tiesiog ignoruojama, kai kalbame apie pasidalinimus ar nuorodas. Duomenys rodo, kad dažniausiai turinys vartotojams tiesiog atrodo nevertas dalinimosi, ir tai savo ruožtu rodo labai žemą turinio kokybę. „Galbūt tai skamba žiauriai, bet daugelis turinio kūrėjų tiesiog švaisto laiką kurdami nevertą dėmesio turinį“, – sako S. Rayson.

Priežasčių, kodėl taip atsitinka daug: prastas rašymas, SEO ignoravimas, turinio nereklamavimas, originalumo stoka, ryšių palaikyti komunikacijai trūkumas, vienpusis kalbėjimas neskatinant dialogo, prastas estetinis vaizdas, strategijos neturėjimas ir daugybė kitų.

Tad gal apskritai neverta gaišti laiko? „Tam tikras, specifinis turinys, visgi dar sulaukia teigiamos reakcijos ir sklinda dalinantis. Dažniausiai tai apima tyrimais pagrįstą turinį ir nuomonę formuojančią žurnalistiką. Šie formatai vis dar sulaukia atgarsių“, – sako S. Rayson.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją