Teisingai parinktas komunikacijos kanalas gali tapti esmine reklaminės kampanijos sėkmės priežastimi. Kai „Tinder“ programėlėje buvo sukurtas paskutinio pasaulyje Šiaurės baltojo raganosio profilis, kuriame jis ieško antrosios pusės, jis bematant tapo pasauline žvaigžde. O to būtinai reikėjo siekiant surinkti lėšas šios rūšies gelbėjimo kampanijai.

„Jis – geidžiamiausias pasaulyje jaunikis. Jam 43 metai, jis turi 90 tūkst. akrų namus, jį nuolat saugo treniruoti kariškiai. Jo vardas Sudanas ir jis paskutinis savo rūšies, Šiaurės baltųjų raganosių atstovas“.

Taip pristatytas Sudanas programėlėje „Tinder“ sulaukė milžiniško dėmesio. Jei naršantiems patiko šis meilės ieškotojas, jie galėjo pasirinkti paaukoti pinigų jo išgelbėjimui. Deja, Sudanas negali natūraliai veistis, o norint dirbtinai pratęsti jo veislę suporuojant su giminingos rūšies raganosėmis, reikalingi brangūs moksliniai tyrimai.

Kenijos gamtos rezervatui „Ol Pejeta“ šią kampaniją pasiūlė reklamos agentūros „Ogilvy“ atstovybių Afrikoje ir Šiaurės Amerikoje atstovai. Be profilio „Tinder“ kampanijai buvo sukurti spaudos plakatai, televizijos ir radijo reklama. Kaip rašo portalas „Adweek“, nors tai toli gražu ne pirmas kartas, kai „Tinder“ yra pasitelkiamas rinkodaros tikslams, bet tai yra neabejotinai didžiausią auditoriją pasiekusi kampanija.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją