Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Ad Fingers“ tapo naujuoju „Samsung Electronics Baltics“ komunikacijos partneriu visose trijose Baltijos šalyse. Kompanijos atstovų teigimu, nuo šiol „Ad Fingers“ agentūra bus atsakinga ne tik už bendrovės skaitmeninės reklamos kampanijas, bet ir pažangius rezultatų stebėjimo ir analizavimo sprendimus. Bendradarbiavimas su „Ad Fingers” bus vykdomas visose trijose Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bei apims mobiliųjų telefonų, TV, garso aparatūros bei kitų namų įrenginių produktų kategorijas.

„Džiaugiamės, jog pradėjome bendradarbiauti su „Ad Fingers“. Jie deda milžiniškas pastangas norėdami išsamiai suprasti mūsų rinką bei nuoširdžiai rūpinasi vykdomos komunikacijos rezultatais. Kiekvienas skaitmeninės reklamos kampanijos žingsnis yra stebimas ir įvertinamas pritaikant pasaulines praktikas, pirmyn galime judėti kasdien ir vis greičiau“, – pranešime žiniasklaidai teigė „Samsung Electronics Baltics“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Elina Liepina.

Lietuvoje reziduojanti „Ad Fingers“ agentūra „Samsung Electronics Baltics“ partneriu tapo laimėjusi jų organizuotą skaitmeninės rinkodaros konkursą. Tokio tipo konkursas „Samsung Electronics Baltics“ yra organizuojamas kiekvienais metais, siekiant pasirinkti partnerį visoms trims Baltijos šalims.

„Samsung Electronics Baltics“ – ambicingas ir skaitmeninio pasaulio subtilybes išmanantis partneris, kurio prekės ženklas yra vienas įdomiausių ir žinomiausių pasaulyje – būtent dėl to esame labai patenkinti šiuo bendradarbiavimu. Tai kas vyksta internete ir už jo ribų, jau nebėra atskiri ir nesiejami reiškiniai, tad itin svarbu kompleksinius bei sudėtingus uždavinius paversti unikaliais ir įtraukiančiais komunikacijos projektais“, – teigia „Ad Fingers“ agentūros verslo plėtros vadovas Kristoforas Akromas.

„Samsung Electronics Baltics“ skaitmeninės rinkodaros partneris Baltijos šalyse ‒ lietuvių agentūra „Ad Fingers“
© Asmeninio albumo nuotr.

Tolimesnis bendradarbiavimas apims ne tik esamas skaitmenines kampanijas, bet ir naujai rinkoje pristatytos e. komercijos platformos plėtrą.

Apie „Ad Fingers“

„Ad Fingers“ – viena sparčiausiai augančių skaitmeninės rinkodaros agentūrų Baltijos šalyse. Agentūros veikla apima skaitmeninių kampanijų, orientuotų į verslo rezultatus, organizavimą, vartotojų patirties gerinimo (UX) bei duomenų kaupimo ir analizės paslaugas. 2016 metais agentūros pajamos išaugo 34 % ir sudarė 1,8 mln. €.

„Ad Fingers“ klientai: „Bitė“, ‚General Financing“, „Modus Group“ („BMW“, „MINI“, „City Bee“, „Porsche“), „UniCredit“, „MG Valda“, „Estrella Baltics“, „Kesko Senukai“ bei kiti.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją