Atversdamos naują istorijos puslapį įmonės dažnai nusprendžia tai pažymėti ir pakeisdamos logotipą. Šie logotipų pokyčiai šiais metais sulaukė daugiausiai dėmesio.

Instagram

Ryškiausi 2016 m. logotipų pasikeitimai


Savo logotipą pakeitęs socialinis tinklas „Instagram“ sulaukė audringiausios visuomenės reakcijos. Ankstesnis jo logotipas vizualiai atrodė panašus į senamadišką stilingą kamerą, tačiau jį buvo nuspręsta perdaryti siekiant, kad ikonėlė labiau išsiskirtų iš kitų mobiliojo telefono ekrane. Šis pasikeitimas vertinamas dvejopai: kol vieni sako, kad socialinis tinklas taip padarė didžiulę klaidą, kiti tai įvardina vienu geriausių dizaino sprendimų.

Netflix

Ryškiausi 2016 m. logotipų pasikeitimai

„Netflix“, pristačiusi naują logotipą, visiškai neatsisakė ir senojo: ji renkasi, kur kokį naudoti, priklausomai nuo skirtingų platformų. Naujasis logotipas, kuriame pavadinimas užrašytas raudonomis raidėmis juodame fone, daugiausia naudojamas socialinėje medijoje, kurioje itin svarbu kuo greičiau patraukti vartotojo akį.

Kodak

Ryškiausi 2016 m. logotipų pasikeitimai

Kompanija „Kodak“ išgyvena ne geriausius laikus, kai vis daugiau žmonių užuot pirkę fotoaparatus renkasi įamžinti savo įspūdžius tiesiog mobiliųjų telefonų kameromis. Tačiau „Kodak“ nutarė nepasiduoti ir ieškoti alternatyvų: dabar jos veiklos fokusas – aukšto lygio grafiniai sprendimai ir komercinė spauda. Tad ir naujas modernesnis logotipas turi atspindėti optimistišką žvilgsnį į ateitį.

Uber

Ryškiausi 2016 m. logotipų pasikeitimai

„Uber“ logotipo pakeitimo priežastys buvo labai praktiškos: pastorinant raides ir sumažinant tuščią erdvę tarp jų siekta, kad šį logotipą būtų lengviau perskaityti net iš tolo.

Mastercard

Ryškiausi 2016 m. logotipų pasikeitimai

„Mastercard“ savo istorijoje logotipą keitė ne kartą, tačiau šiais metais pirmą kartą užrašas „Mastercard“ buvo iškeltas už puikiai visiems atpažįstamų apskritimų ribų.

M-1 Plius

Lietuvoje daugiausiai atgarsių dėl logotipo keitimo sulaukė radijo stotis „M-1 Plius“. Dvidešimtmetį minėjusi radijo stotis paskelbė taip norinti pažymėti jubiliejų, atspindėti subtilų skonį. Visgi šis pakeitimas sulaukė daug kritikos ir daug šios stoties klausytojų išsakė nuomonę, kad senasis logotipas buvo geresnis.

Ryškiausi 2016 m. logotipų pasikeitimai
Ryškiausi 2016 m. logotipų pasikeitimai
M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją