Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” siekia atsikratyti neigiamo įvaizdžio vartotojų akyse. Bendrovės marketingo vadovas Kenny Jacobsas sako, kad jie labiau nori būti panašūs į „Amazon” ir „IKEA”, nei į kitas oro linijų bendroves, rašo „Marketing Week”.

Bendrovė „Ryanair” jau trečius metus įgyvendina programą „Always Getting Better” (Visada tik geryn). Labiausiai vartotojams pastebimas pokytis – supaprastinta bagažo politikos programa. Taip pat ateityje planuojama pristatyti atnaujintus lėktuvus su įrengtais didesniais langais ir daugiau vietos kojoms. Bendrovė žada labiau įsiklausyti į vartotojų poreikius – kvies vartotojus išsakyti savo nuomonę apie skrydžio metu gautas paslaugas mobiliojoje programėlėje.

Pasak K.Jacobso, „Ryanair” nebesilygiuoja į kitas oro linijų bendroves kaip „EasyJet”, bet semiasi įkvėpimo iš tokių kompanijų kaip „Amazon” ar „IKEA”. „Mes norime tiekti visus produktus, susijusius su skrydžiais, ne tik pardavinėti juos pačius. Vartotojai turi turėti galimybę per „Ryanair” užsisakyti viešbučius, automobilius, restoranus, taksi ir viską, ko tik reikia jų kelionei – štai ko mes siekiame. Jei mums pavyks įgyvendinti bent pusę šio plano, tai jau bus labai reikšminga, padės mums užsitarnauti pasitikėjimą ir gauti didesnę vartotojų piniginės dalį”, - viliasi K.Jacobsas, pabrėždamas, kad svarbiausiu veiksniu renkantis oro linijas vartotojams visgi išlieka kaina.

Bendrovės atstovas sako, kad kol kas rezultatai rodo, kad „Ryanair” eina tinkama linkme. Prieš pusantrų metų jų pristatyta mobilioji programėlė jau turi aštuonis milijonus aktyvių vartotojų, o mobilieji užsakymai sudaro tik 30 proc. visų užsakymų. Bendrovės pelnas per pastarąjį pusmetį išaugo 37 proc. iki daugiau nei 1,09 milijardų eurų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją