Artėjant darbo dienos pabaigai Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) atsakė į „Tele2“ reikalavimą viešai atsiprašyti už pareiškimą esą ši bendrovė galimai tik imitavo komunikacijos paslaugų pirkimo konkursus, kokie įtarimai taip pat buvo iškelti dėl jos konkurentės „Telia“. Nors tiesioginio atsiprašymo išplatintame tekste nėra, asociacija tiegia ne kaltinusi, o tik išreiškusi susirūpinimą.

Po priminimų apie žiniasklaidoje pasirodžiusius straipsnius, naujoji asociacijos vadovė Romualda Stonkutė pateikia tokį paaiškinimą: „Asociacija dėkoja už informaciją, kurią „Tele2“ šiandien atsiuntė. Raštą su paaiškinimu apie vykdytą ryšių su visuomene agentūrų atrankos procesą bei pasirinkimo argumentus gavo visos 13 asociacijos agentūrų, ir tai turėtų išsklaidyti abejones dėl konkurso skaidrumo.

Savo ruožtu RSVA pabrėžia, kad kreipimusi į abi telekomunikacijų bendroves nesiekė nei kenkti įmonių reputacijai, nei vengti dialogo, nei specialiai kurti neigiamą kontekstą „Tele2“.

RSVA ne kaltino „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ dėl neskaidrių konkursų, o tik išsakė savo susirūpinimą dėl galimų faktų sutapimų, anksčiau paminėtų žiniasklaidoje.

Žiniasklaidos pareiga yra antros pusės nuomonės išklausymas, tad žiniasklaida publikavo „Tele2“ komentarus dėl RSVA išsakytos pozicijos.

RSVA narėms bei ryšių su visuomene rinkai, jos reputacijai lygiai taip pat kenkia gandai ir nuolatinė informacija žiniasklaidoje apie galimai abejotinus konkursus.

Tikimės, kad mūsų bendros pastangos atsakyti į žiniasklaidos keliamus klausimus bei paskelbti kuo daugiau informacijos tik išsklaidys galimas abejones ir prisidės prie ryšių su visuomene rinkos skaidrinimo".

Primename, kad po viešai penktadienį RSVA išplatinto pareiškimo apie šiuos galimai imituojamus konkursus, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas pirmadienį atsakė viešai paskelbdamas detalų situacijos paaiškinimą ir reikalaudamas RSVA iki darbo dienos pabaigos viešai atsiprašyti už esą nepagrįstus kaltinimus, kenkiančius bendrovės reputacijai.
M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją