Rinkodara yra ir menas, ir mokslas, kur privalo derėti fantazijos polėkis ir efektyvumas. Ar yra sėkmės formulė, kaip suderinti kūrybą su efektyvumo rodikliais, kaip sužinoti tikruosius pirkėjo elgesio motyvus – apie tai diskutuos rinkodaros specialistai Vilniuje vyksiančioje konferencijoje „Rinkodaros avangardas“, rašoma konferencijos organizatorių pranešime spaudai.

Tikėtina, kad esate lankęsi Londone, bet nežinote šiame didmiestyje įsikūrusio prekybos centro John Lewis. Tačiau tikrai esate matę bent vieną jų kalėdinio laikotarpio reklamą ir gal net braukėte ašarą, žiūrėdami už širdies griebiančius filmukus apie vienišą pingviną, įsimylėjusį senį besmegenį ar batutu besidžiaugiančius gyvūnėlius.

Dešimtys milijonų peržiūrų, Kalėdų ikonos titulas, Kanų festivalio Didysis prizas ir perversmas pasaulio reklamos industrijoje – tokios yra vieno prekybos tinklo ir vienos komunikacijos agentūros pasirinktos „filosofijos“ pasekmės.

Vilniuje viešėsiantis vienas šios sėkmės kaltininkų, „adam&eve DDB” (Didžioji Britanija) agentūros efektyvumo vadovas, ekonometrijos ekspertas Les Binet atskleis pagrindinius kūrybinio naudingumo principus. Aiškindamas skirtingas emocijų ir siunčiamų žinučių vaidmenį rinkodaros medžiagoje, Binet pasidalins patirtimi, kaip nustatyti ir paskirstyti rinkodaros biudžetą, kad abu turinio elementai būtų kuo paveikesni.

Kitą konferencijos svečią Paw Baeką Hanseną, dirbantį Danijos „IPG Mediabrands“ strateginiu planuotoju, motyvuoja noras gilintis į žmonių elgesį ir vertybes. Pasak jo, šiandieninė rinka – neįsivaizduojama be vartojimo tendencijų. Jos atskleidžia pagrindines vertybes ir motyvus, kuriuos rinkodarininkai gali panaudoti kurdami sėkmingas ir kūrybiškas komunikacijos strategijas. Iš pirmo žvilgsnio vartojimo tendencijos atrodo sunkiai apčiuopiamos, abstrakčios ir miglotos, tačiau labiau įsigilinus atsiveria plačios jų pritaikymo galimybės.

Paw Baekas Hansenas Vilniuje pristatys kelias ryškiausias 2017 metų vartojimo tendencijas ir praktinius jų pritaikymo būdus.

Pasak konferencijos organizatoriaus, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto direktoriaus Mariaus Kalantos, rinkodaros specialistams labai aktualu gilintis į tarptautinę patirtį ir naujausias tendencijas, įvertinti, kaip rinkodaros ir komunikacijos priemonės įmonėms padeda stiprinti konkurencingumą ir augti, kita vertus, kaip šios priemonės formuoja vartotojų elgseną.
Jo teigimu, dar pakankamai retai vadovaujamasi naujausiais ir sistemingais rinkodaros ir komunikacijos veikimo bei vartotojų elgsenos modeliais.

Vyrauja požiūris, pagal kurį vartotojas suvokiamas lyg nepažinta „juodoji dėžė“, o siekiant jį pažinti jis laikomas informacijos apie save patį šaltiniu. Į tai, kad vartotojai turi emocinių ir kognityvinių sprendimų priėmimo gebėjimų, kad nemažai sprendimų ir pasirinkimų įvyksta ne sąmoningo mąstymo būdu, dažniausiai apskritai neatsižvelgiama.

Dėl šių priežasčių rinkodaros ir komunikacijos paslaugų rinkoje teikiamų paslaugų galimybės dar neišnaudojamos. “Pasigilinę į užsienio kolegų patirtį, aiškiai matome, ka mes dar neišnaudojame visų rinkodaros paslaugų galimybių, kad galime kitaip, gerokai nuosekliau ir giliau pažvelgti į vartotoją, žymiai tiksliau suprasti jo norus, ketinimus”, - sako M. Kalanta.

Pirmojoje šiai problematikai skirtų renginių ciklo konferencijoje „Rinkodaros avangardas“ bus koncentruojamasi tik į tokias rinkodaros tendencijas, kurias galime vadinti priešakinėmis. Jos keičia požiūrį į pačią rinkodarą, rinkodaros tikslus, objektą, priemones, efektyvumą. Tad svarbiu aspektu taps aptarimas, kaip šias tendencijas pritaikyti ar į jas atsižvelgti praktikoje.

Data – 2017 m. kovo 8 d. 13.00 - 17.00 val.
Vieta – Vilnius Tech Park, Antakalnio g. 17
Išsami konferencijos programą rasite https://www.inspiredbyinspired.com/programa

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją