Žiniasklaidos planavimo bendrovė „Publicum Media” jungiasi su „Idea Media” ir atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas Media”. Tai lėmė dviejų komunikacijos grupių - „Publicum Group” ir „Idea Group” - susivienijimas bendrai veiklai žiniasklaidos planavimo srityje.

Pradėtos teisinės procedūros steigiant bendrą „Publicum” ir „Idea” grupių įmonę, kuri valdys visas abiejų grupių žiniasklaidos planavimo bendroves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Bendra grupių veikla su „Havas Media” vardu bus vykdoma tik žiniasklaidos planavimo srityje. Kitas komunikacijos paslaugas – ryšių su visuomene, renginių organizavimo, kūrybos ir kt. – grupės ir toliau vykdys atskirai.

Strateginė partnerystė

Pasak „Idea Group” valdybos pirmininko Marko Eiknerio, dviejų lyderiaujančių Baltijos šalyse komunikacijos grupių strateginė partnerystė žiniasklaidos planavimo srityje yra logiškas atsakymas šiuolaikiniams rinkos iššūkiams.

Kaip teigia „Publicum Group” valdybos pirmininkas Ričardas Jarmalavičius, suvienytos pajėgos leis realizuoti pačius ambicingiausius tarptautinių ir vietos klientų poreikius visose trijose šalyse.

„Havas Media” Baltijos šalyse atstovaus keturios žiniasklaidos planavimo bendrovės, kartu valdomos „Idea Group” ir „Publicum Group”.

Estijoje tinklą ir toliau atstovaus „Idea Media OÜ”, Latvijoje - „Idea Havas Media SIA“ ir „Idea Metrix SIA”.

Tuo tarpu Lietuvoje agentūros „Idea Media” ir „Publicum Media” bus sujungtos į įmonę „Idea Publicum Media”, kuri rinkoje veiks su prekiniu ženklu „Havas Media”.

Naujajai kompanijai Lietuvoje vadovaus Andrius Barakūnas, ligšiolinis „Publicum Media“ direktorius. „Havas Media” strategijų direktoriumi taps Tomas Markūnas, iki šiol vadovavęs „Idea Media”. Šarūnas Mikelevičius eis verslo vystymo direktoriaus pareigas.

Siekia lyderystės ir Lietuvoje

Pasak A.Barakūno, „Havas Media” šiemet ir Lietuvoje taps vienais iš rinkos lyderių bei viršys 8 mln. eurų pardavimo pajamas.

„Esame tikri, kad subūrėme stipriausią komandą rinkoje ir „Havas Media” klientai gaus aukščiausio lygio paslaugas, paremtas ne tik ilgamete patirtimi vietinėse rinkose, bet ir moderniausiais „Havas” efektyvaus komunikacijos planavimo įrankiais, tyrimų metodais ir strategijos planavimo principais”, - sako A.Barakūnas.

2015 m. „Publicum Media“ pardavimo pajamos per metus viršijo 4 mln. eurų – 21,4 proc. daugiau nei prieš metus. „Idea Media“ pajamos per šį laikotarpį padidėjo 7,3 proc. iki 3,063 mln. eurų. Planuojama, kad po reorganizacijos „Havas Media” kompanijoje Lietuvoje dirbs per 30 darbuotojų. Šiuo metu „Publicum Media“ bendrovėje dirba 12, „Idea Media“ - 10 specialistų.

Tarp „Publicum Media“ klientų – „Kesko Senukai”, „Mega”, „Novaturas”, „Olainfarm”, „Prike LT”, „Royal Canin”, kitos tarptautinės ir Lietuvos kompanijos. „Idea Media“ dirba su „IPF Digital”, „Jacobs”, „Red Bull”, „Hyundai”, „Borjomi”, „Deichmann” ir kt.

Augančių grupių susijungimas

1835 metais Paryžiuje įkurta „Havas” šiuo metu yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais sudarė beveik 2,2 mlrd. eurų. Tinklo įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba 19,5 tūkst. darbuotojų.

Nuo 2001 metų Lietuvoje veikianti „Publicum“ grupė šiuo metu vienija 6 įvairių komunikacijos sričių agentūras. Grupės pajamos per 2015 metus padidėjo 28,5 proc. iki 8,3 mln. eurų, tiesioginės pajamos – 19 proc. iki 2,9 mln. eurų.

1996 metais Estijoje pradėjusi savo veiklą „Idea Group“ šiandien yra didžiausia Baltijos šalyse komunikacijos agentūrų grupė, jungianti 15 komunikacijos bendrovių Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje bei priklausanti pasauliniam „Havas“ tinklui. Per 2015 m. grupės įmonės pajamas išaugino 22 proc. ir viršijo 22,3 mln. eurų, tiesiogines pajamas – 14 proc. iki 6,6 mln. eurų.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją