Vos prieš savaitę reklamos student Madride sukurtas „Instagram” profilis „Caloriebrands” jau artėja prie 100 tūkstančių sekėjų. Būsimųjų reklamos profesionalų idėja labai paprasta: aiškiai parodyti, kiek kalorijų yra daugelio pamėgtuose produktuose.

Nors kalorijos ir iki šiol buvo rašomos ant visų produktų etikečių, tačiau paprastai stengiamasi į jas kuo mažiau atkreipti dėmesį, rašyti mažiausiai matomose vietose ir kuo mažesnėmis raidėmis. Tuo tarpu šio „Instagram” profilio autoriai daro atvirkščiai – kalorijas užrašo taip, kad skaičių nepastebėti tiesiog neįmanoma. Tad jei svajojate apie tai, kaip vasarą padailinti figūrą, peržiūrėtos nuotraukos tikrai privers susimąstyti ir į mėgstamus produktus žiūrėti atsargiau…

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją