Viena didžiausių skaitmeninės rinkodaros agentūrų Baltijos šalyse sem.lt, nuo 2010 metų kryptingai vystanti į rezultatą orientuotus skaitmeninius sprendimus, stiprina savo komandą. Prie agentūros vadovų prisijungia buvęs „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse, vėliau šias pareigas ėjęs ir viename sėkmingiausių Lietuvos startuolių „TRAFI“, R. Urbanas. Jis vadovaus sem.lt rinkodarai bei verslo plėtrai užsienyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Agentūros augimą stebiu visus 7 metus ir esu tikras, jog sem.lt komandos potencialas jau seniai išaugo Lietuvos rinkos marškinėlius. Labai džiaugiuosi galimybe savo žinias, idėjas ir tarptautinę patirtį panaudoti stiprinant agentūros teikiamas paslaugas, plečiant jų paketą ir vadovaujant agentūros plėtrai į užsienį. Smagu tapti šios tikrai stiprios komandos dalimi“, – įspūdžiais dalinosi Regimantas Urbanas.

Šešerius metus, nuo 2010 iki 2016 metų, R. Urbanas augino skaitmeninės reklamos ekosistemą Baltijos šalyse dirbdamas „Google“ rinkodaros vadovu. Būdamas tik antru lietuviu „Google“, jis pristatė ir nuolat vystė „Google Partners“ programą visose Baltijos šalyse, suorganizavo daugiau negu 40 mokymo renginių, buvo vienas iš kelių „Google“ biuro Lietuvoje steigėjų. Prieš prisijungdamas prie sem.lt komandos R. Urbanas metus buvo keliavimo mieste platformos „TRAFI“ rinkodaros vadovu – dirbo prie įmonės įvaizdžio formavimo, vartotojų kiekio auginimo Indonezijoje, Indijoje, Brazilijoje ir kitose strateginėse rinkose, pristatė naujos kartos „TRAFI X“ produktą ir sukūrė naująjį „TRAFI“ prekinį ženklą.

Pasak sem.lt įkūrėjo ir vadovo Andriaus Senkaus, agentūra kurį laiką kryptingai vystė sprendimus ir dabar yra pasiruošusi tarptautinei plėtrai.

„Lietuvoje su tokiais rinkos lyderiais kaip „Telia“, „15min“, „pigu.lt“ ar „Paskolų klubas“ dirbame jau senokai. Kai kuriems klientams, pavyzdžiui, kelionių agentūrai „Novaturas“, „Laisvalaikiodovanos.lt“, verslą auginti padedame visose Baltijos šalyse. Geriausiai mūsų agentūros potencialą vystyti klientų veiklą globaliai atspindi „Mailerlite“: jau trečius metus padedame jiems auginti vartotojų skaičių JAV, Kanadoje, Australijoje, Jungtinėje Karalystėje ir kitose labai konkurencingose Vakarų rinkose. Pasiekę tokių rezultatų SEO srityje buvome įvertinti kaip viena geriausių agentūrų Europoje. Paskutiniais metais daug investavome ir į naujus sprendimus – duomenų analitiką, CRO (konversijų optimizavimo sprendimą). Taigi, potencialas augti akivaizdus ir tikiu, kad prisijungus Regimantui dar labiau paspartinsime savo tarptautinę plėtrą”.