Šeštadienį prasideda 64-asis „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalis. Festivalį lydintiems svarbiausiems reklamos pasaulio apdovanojimams šiemet pateikti 8 darbai iš Lietuvos.

Tarptautiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams kasmet pasiūloma apie 40 000 reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių darbų, kurie 24 kategorijose varžosi dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei didžiųjų „Grand Prix“.

Prestižiniams apdovanojimams šiemet pateikti ir 8 darbai iš Lietuvos, visus juos pateikė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.

„Lietuvoje jau esame laimėję daug strėlių, džiaugėmės metų agentūros, metų kliento titulais. Tarptautiniai festivaliai motyvuoja dar labiau, todėl šiemet renkamės dalyvauti juose. „Kanų liūtai“– aukščiausiai vertinamas reklamos festivalis pasaulyje. Tai ir noras laimėti jame – labai didelis“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas. Jis priduria, kad apdovanojimai už kūrybiškumą, visų pirma, yra motyvacija komandai.

„Adell Taivas Ogilvy“ apdovanojimams teikė „Tele2“ 4G automobilio kampaniją inovatyvių technologijų ir duomenų integravimo kategorijose, Lietuvos nacionalinio dramos teatro iliustracijas „Treniruok ir sielą“ lauko reklamos kategorijoje ir „Stumbras Starka“ kampaniją spaudos kategorijoje. Bendroje paraiškų lentelėje tai sudaro 8 darbus iš Lietuvos.

Pernai didžiausią statymą „Kanų liūtuose“ darė agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, apdovanojimams pateikusi net 26 savo darbus. Du jų – sukurti Vilniaus komedijų festivaliui – pateko tarp finalininkų dizaino kategorijoje.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 metais agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 metais „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

„Taip, konkurencija Kanuose milžiniška – čia dėl apdovanojimų grumiasi didžiausios agentūros ir pasauliniai prekės ženklai. Tačiau klaidinga manyti, kad čia laimi tik didelės šalys ir dideli biudžetai. Kiekvienais metais festivalyje dėmesio sulaukia ir darbai iš mažų valstybių. Tai rodo ir lietuvių dalyvavimo „Kanų liūtuose“ patirtis. Viliuosi, kad Lietuvos agentūros ir prekės ženklai vis drąsiau varžysis pasauliniu lygiu“, – sako „Kanų liūtams“ Lietuvoje atstovaujančios kompanijos „Lion’s share“ vadovas Tomas Balžekas.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją