Lietuvos ryšių su visuomene profesionalai gegužės 20 d. jau trečiąkart rinksis į svarbiausią Lietuvoje komunikacijos renginį – „PaRa / Impact Awards 2016“. Šiemet konferencijos tema – tektoniniai pokyčiai komunikacijoje, o geriausi ryšių su visuomene projektai bus renkami dešimtyje kategorijų.

Renginį organizuoja Lietuvos ryšių su visuomene sąjunga (LRVS) ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA).

„PaRa / Impact Awards 2016“ tapo svarbiausiu metų renginiu ryšių su visuomene specialistams. Smagu matyti, kad 2014 metais Lietuvos ryšių su visuomene sąjungos pradėtas renginys kasmet pritraukia naujus stipresnius partnerius. Ryšiai su visuomene – labai atsakinga, vertę organizacijoms kurianti profesija, tad metinio komunikacijos renginio misija – stiprinti RsV profesionalų bendruomenę, gilinti jų žinias ir skatinti aukščiausių etikos standartų laikymąsi“, – sako LRVS Tarybos pirmininkė Orijana Mašalė.

Tradiciškai renginį sudarys trys dalys: konferencija, kurioje patirtimi dalinsis pranešėjai iš Lietuvos ir užsienio; geriausių ryšių su visuomene projektų apdovanojimai; neformalaus bendravimo vakaras.

„Akivaizdu, kad kasmet „PaRa / Impact Awards“ stiprėja ir tampa visos mūsų rinkos metų įvykiu. Labai svarbu kartą metuose susitikti, pasidalinti idėjomis ir pasisemti patirties“,– sako RSVA Tarybos pirmininkas Kęstutis Gečas.

„PaRa / Impact Awards 2016“ pranešėjų sąraše ir tarptautiniu mastu pripažinti komunikacijos ekspertai, ir Lietuvos komunikacijos profesionalai. Tradiciškai RsV rinkos tendencijas apžvelgs Orijana Mašalė ir Kęstutis Gečas, apie tai, kaip keičiasi žiniasklaida, papasakos Rimvydas Valatka. „Thermo Fisher“ generalinis direktorius Algimantas Markauskas, 2015 m. išrinktas Metų vadovu, pasidalins įžvalgomis apie tai, kokią vertę įmonei kuria gerai sustyguota komunikacija. Renginyje apie turinio rinkodaros tendencijas kalbės Didžiosios Britanijos ekspertė Angela Howarth iš „Climate-KIC European HQ“.

Geriausių RsV metų projektų konkurse darbai bus vertinami dešimtyje kategorijų: korporatyvinė komunikacija, rinkodaros komunikacija, integruotos komunikacijos kampanija (atskirai bus vertinami šių kategorijų mažo ir didelio biudžeto darbai), socialinės atsakomybės projektas, vidinė komunikacija, renginys, komunikacija socialiniuose tinkluose.

Svarbi naujovė yra tai, kad šiemet Lietuvos projektus vertins tarptautinė komisija, todėl siekiantiems apdovanojimų paraiškas reikės pildyti anglų kalba. „Tikime, kad tai paskatins paraiškas teiksiančius kolegas labiau pasitempti, o konferencija bus dar įdomesnė ir turiningesnė – visi patekę į finalinį sąrašą turės galimybę savo projektus pristatyti renginio dalyviams“, – sako LRVS Tarybos pirmininkė Orijana Mašalė.

Praėjusių metų nugalėtojai

2015 m. vykusių apdovanojimų metu efektyviausiai komunikuojančia bendrove antrus metus iš eilės buvo pripažinta „Tele2“. Ši bendrovė gavo ir efektyviausiai bendraujančio tandemo – įmonės vadovo ir komunikacijos specialisto – įvertinimą. Metų atstovės spaudai apdovanojimas antrąkart atiteko Renatai Saulytei, atstovaujančiai „Maxima LT“.

Korporatyvinės komunikacijos kategorijoje už darbdavio įvaizdžio komunikaciją laimėjo bendrovė „CSC Baltic“ kartu su RsV agentūra „Integrity“. „McCann Vilnius“ konkursui pateiktas Irenos Matijošaitienės fondo projektas Laukiu.lt pripažintas geriausiu socialinės atsakomybės komunikacijos kategorijoje.

Geriausiu integruotosios komunikacijos projektu pripažinta Finansų ministerijos organizuota euro įvedimo viešųjų ryšių valdymo ir socialinės reklamos kūrimo kampanija, kurią įgyvendino ir konkursui pristatė agentūra „Idea Prima“. Ministerijos organizuoti su euro įvedimu susiję renginiai taip pat pripažinti geriausiais Metų renginio kategorijoje. Renginiai įgyvendinti bendradarbiaujant agentūroms „Idea Prima“, „Ministerium“ ir „VRP Hill+Knowlton Strategies“.

„Swedbank“ apdovanotas už geriausią komunikacijos socialiniuose tinkluose projektą „#SelfieSuSeneliais“, kuris įgyvendintas bendradarbiaujant su viešųjų ryšių agentūra „Integrity PR“ ir žiniasklaidos bei komunikacijos planavimo agentūra „PHD Lietuva“.

Geriausiu pranešimu žiniasklaidoje komisijos vertinimu tapo Konkurencijos tarybos pranešimas „Šūkiai apie socialinę atsakomybę nepateisina konkurencijos teisės pažeidimų“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją