Susidomėjimas „Pokémon Go” neblėsta. Vartotojai jam skiria daugiau laiko nei bet kuriam socialiniui tinklui, įskaičiuojant netgi feisbuką.

Bendrovės „Sensor Tower” duomenimis, vidutiniškai „iPhone” vartotojai kasdien šiam žaidimui skiria 33 minutes ir 25 sekundes, tuo tarpu feisbukui – 22 minutes, „Snapchat” – 18 minučių, „Twitter” – 17 min 56 sekundes, „Instagram” – 15 minučių.

Žaidimas „Pokémon Go” jau vadinamas visų laikų populiariausiu mobiliuoju žaidimu: jo vartotojų skaičius jau aplenkė iki šiol sėkmingiausiu laikytą „Candy Crush”. Žaidimo savininkei „Nintendo” jis atvėrė naujas perspektyvas: pirmą kartą istorijoje kompanijos vertė pakilo net daugiau nei „Sony”.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją