Tarptautinė mokėjimų agentūra „Mastercard“ pristatė atnaujintą logotipą, buvusį nekeistą jau dvidešimt metų.

Nors pagrindinė logotipo koncpecija ir spalvos išlieka, pasikeitė užrašas ir jo vieta, taip pat mažiau pabrėžiama „C“ raidė. „Mastercard“ atstovai sako taip norėję pabrėžti, kad mokėjimo kortelės nebėra svarbiausias jų veiklos elementas, nes vis daugiau operacijų perkeliama į elektroninę erdvę.

Naująjį logotipą kūrė agentūra „Pentagram“. Jai buvo iškeltas tikslas perdarant logotipą išlaikyti jo atpažįstamumą. Iki šiol „Mastercard“ buvo vienas labiausiai atpažįstamų logotipų pasaulyje: skaičiuojama, kad iš viso yra apie 2,2 milijardų juo pažymėtų kortelių.

Po 20 metų „Mastercard“ keičia savo logotipą
© Pentagram nuotr.
M360

Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus