Prasidėjęs kaip platforma, kurioje bendraudavote su draugais ar artimaisiais, socialinis tinklas „Facebook“ vis labiau prisitaiko prie verslo poreikių. Paskutiniame susitikime su žiniasklaida feisbuko atstovai pranešė, kad jo pokalbių programėlė „Messenger“ netrukus leis prekės ženklams tiesiogiai pasiekti vartotojus.

Portalas „Marketingweek“ rašo, kad feisbukas planuoja tapti šiuolaikiniu telefonų knygos analogu. „Feisbuko „Messenger“ principas bus panašus kaip geltonųjų puslapių. Jūs galėsite ieškoti reikiamų žmonių „Messenger“ ir tam nereikės telefono numerių. Žmonės galės susisiekti su verslu tiesiai per šią platformą“, - kalbėjo „Messenger“ vadovas Davidas Marcusas, pridėdamas, kad jei telefonai būtų išrasti šiais laikais, vargiai tikėtina, kad būtų toks dalykas, kaip telefono numeriai, nes kur kas paprasčiau ieškoti tiesiog reikiamo žmogaus ar verslo per skaitmenines platformas.

Šie pokyčiai siejami ir su kitomis jau anksčiau anonsuotomis feisbuko naujovėmis, kaip skambinimas žmonių grupei, „Snapchat“ funkcijas primenantys video filtrai. Jungtinėje Karalystėje jie turėtų pradėti veikti artimiausiomis savaitėmis, o vėliau tradiciškai bus pristatyti ir kitur.

Feisbuko atstovas atvirai įvardino, kad tokiu žingsniu siekia dar labiau atitrūkti nuo konkurentų, tarp kurių, pavyzdžiui, balsu valdomas skaitmeninis asistentas „Alexa“, kuris neleidžia prekės ženklams patiems susisiekti su vartotojais. Feisbuko atstovai mano, kad „Messenger“ programėlei surinkus 1,2 milijardo vartotojų, kiek yra dabar, jie gali sau leisti tokį žingsnį.

„Viena iš esminių „Messenger“ savybių yra ta, kad per ją galima tiesiogiai pasiekti vartotojus, užsiregistravusius „Facebook“. Vartotojai tuo tarpu gali išties sieti savo su prekės ženklu ir gauti jiems aktualų turinį“, - pabrėžė D. Marcusas. Tačiau į paiešką balsu, bent kol kas, „Facebook“ nesiruošia investuoti, nes mano, kad žmonėms šiuo metu yra patogiau įrašyti norimą tekstą, nei sakyti jį balsu.

Pranešus šią žinią iškart pasigirdo nuogąstavimų, kad tokiu atveju prekės ženklai gali pradėti atakuoti vartotojus savo informacija, net jei jie jos visai nepageidauja. D. Marcusas tikino, kad tokios situacijos bus siekiama išvengti naudojant algoritmus ir įvertinant daug prekės ženklo aktyvumo faktorių, tarp jų – siunčiamų žinučių kiekis, vartotojų pasitraukimas iš dialogo su prekės ženklu, blokavimo mastai ir pan.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją