Su prabangos prekėmis siejamas mados prekės ženklas „Balenciaga“ šįkart prašovė pro šalį. Kai pirkėjams jis pasiūlė įsigyti masyvų ryškiai mėlyną krepšį, greitai buvo pastebėta, kad jis itin panašus į „Ikea“ apsipirkimui pirktus krepšius „Frakta“. Užuot pasipiktinusi kopijavimu „Ikea“ į situaciją pasižiūrėjo su humoru ir taip sugebėjo susirinkti daug teigiamo dėmesio.

Kaip rašo portalas „Creativity-online“, „Balenciaga“ šį krepšį siūlo įsigyti už 2145 dolerius (1970 eurų). „Ikea“ krepšys kainuoja „šiek tiek“ pigiau – 59 centus. Pastebėjus šį panašumą „Ikea“ reagavo žaibiškai ir bendradarbiaudama su Švedijos agentūra „ACNE“ sukūrė ir išplatino instrukcijas, kaip atskirti tikrą „Frakta“ krepšį. Kaip teigiama išplatintoje medžiagoje, originalus „Frakta“ krepšys yra tikra mados klasika: jis yra daugiafunkcis (galima nešti ledo ritulio įrangą, plytas ar net vandenį), papurčius jis maloniai šiugžda rankose, jis yra atsparus purvui, sulankstomas ir kainuoja vos 59 centus.

Originalus „Ikea” atsakas kopijuotojams prajuokino internautus

„ACNE“ kūrybos vadovas Johanas Holgremas sako, kad jo visai neįžeidė „Balenciaga“ elgesys. „Tai netikėta ir nuostabu. Tai kaip flirtas, tad aš pamaniau, kad jei su mumis flirtuoja, kodėl neatsakyti?“, ‒ komentavo jis.

via GIPHY

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją