Lietuvos didžiausia azartinių lošimų ir pramogų organizatorių bendrovė „Olympic Casino“ pradeda bendradarbiauti su ryšių su visuomene agentūra „Nova media“.

„Ieškojome strateginiu mąstymu bei inovatyviomis idėjomis pasižyminčio komunikacijos partnerio, kuris padėtų laiku identifikuoti ir įgyvendinti dar šioje srityje neišnaudotas komunikacijos galimybes. „Nova media“ pristatytos idėjos ir požiūris atitiko keltus reikalavimus ir lūkesčius“, – pranešime žiniasklaidai sako „Olympic Casino“ Rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas Vytautas Romeika.

Pasak V. Romeikos, bendradarbiavimu su ryšių su visuomene agentūra siekiama didinti ne tik bendrovės, bet ir viso lošimų sektoriaus atvirumą ir skaidrumą.

„Džiaugiamės rinkos lyderio išreikštu pasitikėjimu bendradarbiauti su „Nova media“. Šį sprendimą priimame kaip mūsų kompetencijos įvertinimą“, – sako „Nova media“ vykdančioji partnerė Lina Venskaitytė.

„Olympic Casino“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2001 m., šiandien bendrovei priklauso 9 kazino, 9 lošimo automatų salonai, 7 „OlyBet“ lažybų punktai, „OlyBet“ sporto baras, 31 „Orakulo“ lažybų punktas bei „OlyBet.lt“ ir „Orakulas.lt“ internetinės lažybų ir kazino platformos. „Olympic Casino“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia pagal tarptautinio kokybės standarto ISO 9001 reikalavimus. „Olympic Casino“ yra Europos kazino asociacijos narys.

Tarp „Nova media“ klientų yra „Danske Bank", „Huawei", „Gintarinė vaistinė", „MasterCard", „Microsoft", „Neste" ir kiti.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją