Šią savaitę „Maxima LT“ rinkodarai pradėjo vadovauti Neringa Vaitelytė, pakeitusi dvejus metus šiose pareigose dirbusią Kristiną Mažeikytę. Šie pokyčiai aiškinami neseniai pasikeitusiu pačios bendrovės vadovu. Naujoji rinkodaros vadovė sako, kad jai teks užduotis išlaikyti „Maxima“ iškovotą mylimiausio lietuviško prekės ženklo poziciją.

Naujoji „Maxima LT“ rinkodaros vadovė N. Vaitelytė „Vilniaus prekybos“ grupės įmonėse dirba nuo 2010 metų. 17 metų rinkodaros patirtį turinti N. Vaitelytė pastaruoju metu ėjo „Franmax“ rinkodaros vadovės pareigas, prieš tai vadovavo „Eurovaistinių“ rinkodaros ir pardavimų skyriui, „Carlsberg Baltic“ buvo atsakinga už kategorijų vystymą Baltijos šalyse.

„Vertinu galimybę prisidėti siekiant vienos didžiausių Lietuvos įmonių tikslų. Vienas iš svarbiausių šių metų prioritetų – užtikrinti „Maxima“ geros kainos ir kokybės pažado įgyvendinimą. Sieksime, kad atėjęs į „Maxima“ parduotuves mūsų pirkėjas liktų patenkintas ir norėtų sugrįžti. Kaip tai padaryti - kuo geriau pažinti mūsų klientą, jo poreikius. Pirkėjas visada balsuoja kojomis: kas - už jam tinkamą asortimentą, kas - už kainą, geriausius pasiūlymus arba priešingai nepatenkintą poreikį, neištesėtą pažadą. Nesvarbu kokį sprendimą įgyvendintume, jo poveikį klientui turime įvertinti pirmiausia. Pagal „DDB“ atliktą tyrimą esame mylimiausias lietuviškas prekės ženklas – turime tikrai tvirtus pagrindus. Lieka kartu su komanda ieškoti geriausių sprendimų, tam kad pagrįstume ir stiprintume vartotojų pasitikėjimą kasdien“, – komentuoja N. Vaitelytė.

„Mažmeninės prekybos sritis man asmeniškai labai įdomi, nes kliento pasitenkinimą ir lojalumą čia lemia daugybės skirtingų veiksnių kompleksas. Kartu su kitais savo sričių profesionalais „Maxima“ įmonėje stengsimės užtikrinti, kad savo pirkėjų lūkesčius patenkintumėme ir juos viršytumėme“, – sako ji.

Tačiau kas atsitiko, kad iš bendrovės pasitraukė gerai žinoma rinkodaros profesionalė K. Mažeikytė? „Pagrindinė priežastis ta, kad kai keičiasi įmonės vadovas, paskui jį labai dažnai keičiasi ir visa jo komanda. Ne paslaptis, kad rinkodaros vadovas turi pakankamai daug įtakos tam, kaip įmonė funkcionuoja, ir kaip prisikviečia klientus pas juos lankytis. Tad natūralu, kad atėjus naujam vadovui su naujomis vizijomis, tiesiog nebesutampa mūsų požiūriai, ir reikia kuo greičiau skirstytis“, – sako dabar jau buvusi rinkodaros vadovė K. Mažeikytė.

Artimiausiuose K. Mažeikytės planuose – poilsis. „Pirmas mano planas yra išvažiuoti atostogų su vaikais. Kadangi aš esu vėjo vaikas, buriuoju, man dabar būtinai reikia tai padaryti, o paskui, matyt, ieškosiu sau naujos vietos pasaulyje“, – pasakoja ji, neslėpdama, kad kol kas neturi konkretaus plano, ką veiks toliau.

Kaip rašė DELFI, bendrovės „Maxima LT“ valdybos sprendimu nuo sausio 9 dienos pasikeitė bendrovės vadovas – „Maxima LT“ generaline direktore tapo Kristina Meidė, kuri pakeitė „Vilniaus prekybos“ grupę palikusį Žydrūną Valkerį.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją