Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasirinko naują žiniasklaidos planavimo partnerį. Juo tapo bendrovė „Carat Lietuva“, priklausanti tarptautiniam tinklui „Dentsu Aegis Network“.

Spalį prasidėjusio konkurso nugalėtoją išrinko tarptautinė komisija, sudaryta iš „Tele2“ ekspertų Lietuvoje ir Švedijoje. Konkursą organizuoti ir įgyvendinti padėjo tarptautinė konsultacijų ir žiniasklaidos audito bendrovė „MediaPath“.

„Laimėtoją pasirinkome įvertinę jų patirtį ir veiklos efektyvumą. Rinkomės ypač kruopščiai, juolab kad visi konkurso dalyviai pademonstravo išskirtinį profesionalumą ir įrodė, kad žiniasklaidos planavimo verslas Lietuvoje atitinka aukščiausius reikalavimus“, – komentavo „Tele2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas.

Pasak jo, „Tele2” ir toliau pagrindinį dėmesį skirs investicijų į reklamą efektyvumui. Būdama viena didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, įmonė laikysis maksimalaus skaidrumo ir aukštų etikos standartų.

Nuo 2010 m. iki dabar „Tele2“ dirbo su reklamos agentūra „Inspired UM“.

„Drauge su jais įveikėme daugybę iššūkių. Tai buvo šauni kelionė – nuoširdžiai dėkojame bendrovei „Inspired“ už bendrus rezultatus ir indėlį į „Tele2“ rinkodaros sėkmę“, – sakė M. Savickas.

„Tele2“ su „Carat Lietuva“ dirbti pradės nuo 2017 m. sausio 1 dienos.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją