Drabužių parduotuvių tinklas „Zara“ skelbia nuo šiol dar daugiau dėmesio skirsiantis aplinkos tausojimui. Naujoji kolekcija bus pasiūta iš aplinkai draugiškų medžiagų, taip pat planuojamos socialinės kampanijos, bendradarbiaujant su menininkais.

„Zara“ tinklapyje skelbiama, kad naujoji kolekcija skirta moteriai, kuri galvoja apie tvaresnę ateitį. Ji pasiūta iš tokių medžiagų kaip organinė medvilnė, perdirbta vilna ar „Tencel“ technologija pagamintų medžiagų. „Zara“ skelbia, kad naudojantis „Tencel“ technologijomis yra atsižvelgiama į miškų išsaugojimą, o gaminant organinę medvilnę sunaudojama 90 proc. mažiau vandens nei įprastą.

„Zara“ taip pat pradeda socialinę kampaniją, pažymėtą žyma #JoinLife. Jos dalis – menininkai iš „Zara“ naudojamų dėžių kurs meno kūrinius. Be to, prekybos tinklas ruošiasi įrengti dėžes, į kurias vartotojai galės sudėti bet kurio prekės ženklo nebenorimus drabužius, kurie vėliau būtų perdirbami.

„Nielsen“ tyrimų kompanijos duomenimis 75 proc. vadinamos tūkstantmečio kartos atstovų sutiktų mokėti daugiau, jei prekės būtų gaminamos atsižvelgiant į jų draugiškumą aplinkai. „Zara“ konkurentas „H&M“ panašią sąmoningumą skatinančią kampaniją pradėjo dar 2012 m.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją