Agentūra „New!“, gavusi užduotį atnaujinti šviežių sulčių ir sveikų skanėstų namų „Vaisinės“ prekės ženklą, įkvėpimo sėmėsi iš prieš kelis dešimtmečius buvusių populiarių ant vaisių klijuojamų lipdukų, kuriuos kartais dar galima pamatyti ir šiandien.

Užupyje įsikūręs sulčių baras ir sveiko maisto produktų parduotuvė „Vaisinė“ nepakankamai išsiskirdavo iš kitų šiame rajone esančių panašių verslų. Agentūrai „New!“ buvo iškeltas tikslas sukurti unikalų vizualinį identitetą, kuris padėtų šiems smulkaus verslo atstovams parodyti savo veidą ir išsiskirti iš kitų.

„Naujojo vizualaus identiteto pagrindu tapo idėja apie lipdukus, klijuojamus ant vaisių. Logotipas vaizduoja draugišką moterį, kuri yra rūpesčio simbolis: ji kviečia užeiti vidun ir išbandyti daugybę sveikų skanėstų. Pradėję nuo logotipo, toliau vystėme šią temą sukurti žymėjimą sultims, šokoladui, arbatai ar kavai. Šiuos lipdukus galima pritaikyti pažymint maisto pakuotes, skirtas išsinešti, popierinius maišelius ar kitas prekes“, – idėją pristato agentūra „New!“.

„Įsikvėpėme iš ant vaisių sutinkamų etikečių, kurios vietai, prekiaujančiai šviežiomis sultimis, idealiai tinka. Kuo įdomus identitetas, kad jo naudojimas nėra fiksuotas: atvirkščiai – elementai privalo būti dėliojami kuo atsitiktiniau. Tokiu būdu labiau jaučiasi rankų darbas, tikrumas”, – sako „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas.

Naują agentūros „New!“ darbą įkvėpė nostalgiški vaisių lipdukai
© Bendrovės nuotr.
Naują agentūros „New!“ darbą įkvėpė nostalgiški vaisių lipdukai
© Bendrovės nuotr.
Naują agentūros „New!“ darbą įkvėpė nostalgiški vaisių lipdukai
© Bendrovės nuotr.
Naują agentūros „New!“ darbą įkvėpė nostalgiški vaisių lipdukai
© Bendrovės nuotr.
Naują agentūros „New!“ darbą įkvėpė nostalgiški vaisių lipdukai
© Bendrovės nuotr.
M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją