Tarptautinė įmonių grupė „Modus Group“, vykdanti veiklą automobilių verslo, paslaugų, atsinaujinančios energetikos ir nekilnojamojo turto srityse, atnaujina komunikacijos strategiją ir išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje jai įgyvendinti. Jais tapo integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ ir socialinės medijos agentūra „bigNow“.

Agentūros bus atsakingos už tokių automobilių prekės ženklų kaip BMW, „Mini“, „Jeep“, „Alfa Romeo“, „Hyundai“, „Maserati“, „Porsche“ ir daugelio kitų komunikaciją Lietuvoje. „INK agency“ taip pat atstovaus lengvųjų automobilių dalijimosi paslaugos ženklą „CityBee“ ir automobilių stovėjimo aikštelių sprendimų ženklą „UniPark“, energetikos srityje veikiančią bendrovę „Modus energija“ bei apgyvendinimo paslaugas teikiančią įmonę „Ibis Styles Vilnius“. Taip pat planuojama dar labiau stiprinti vidinę „Modus Group“ įmonių kultūrą bei jų vidinę komunikaciją.

Socialinės medijos agentūra „bigNow“ daugiausiai dėmesio skirs „Modus Group“ darbdavio komunikacijai.

„Mūsų pasirinkimą lėmė „INK agency“ ir „bigNow“ pasiūlytas naujas integruotas požiūris į „Modus Group“ įmonių ir prekės ženklų komunikaciją bei tai, kad skirtingų disciplinų agentūros dirba po vienu stogu. Kadangi įmonių grupės veiklos sritis ir jos verslo pobūdį sieja mobilumas, inovatyvumas ir moderniausios technologijos, neabejojame, kad bendradarbiavimas bus naudingas abiem pusėms. Kartu aktyviai ruošiamės naujų komunikacijos sprendimų įgyvendinimui“, – pranešime žiniasklaidai sako įmonių grupės „Modus Group“ komunikacijos vadovė Rasa Skunčikienė.

„Modus Group“ šiuo metu veikia Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Baltarusijos, Lenkijos, Ispanijos rinkose.

„Bendradarbiavimas su „Modus Group“ įpareigoja mus strateginei partnerystei, kuriai esame pasiruošę dedikuoti ne tik stipriausių agentūros žmonių patirtį, bet ir mūsų nuolat vystomas kompetencijas pakankamai naujose integruotos komunikacijos srityse“, – sako „INK agency“ vykdančioji partnerė Julija Jermakova.

Neseniai „INK agency“ taip pat pradėjo bendradarbiavimą su bendrove „Kalnapilio-Tauro grupė“, o praėjusiais metais laimėjo vieno iš mažmeninės prekybos lyderių Lietuvoje – prekybos tinklo „IKI“ – skelbtą komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą.

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ įkurta 2005 metais. Šiuo metu ji vienija 20 komunikacijos profesionalų. Agentūros tiesioginės pajamos praėjusiais metais augo 52 proc. ir siekė 548 tūkst. eurų.

Šiuo metu „INK agency“ teikia komunikacijos paslaugas prekybos tinklui IKI, ERGO draudimo grupės įmonėms, „BENU vaistinių“ tinklui, „Kalnapilio-Tauro“ grupei, įmonių grupei „AL holdingas“, valdančiai leidyklas „Alma littera“, „Šviesa“, knygynų tinklą „Pegasas“, įmonių grupei „YIT Kausta“, specializuotam bankui „Bigbank“, Lietuvos nacionalinei vežėjų asociacijai, „Transcom“ kontaktų centrui, tarptautinių pervežimų autobusais Baltijos, Europos ir NVS šalyse operatoriui „Ecolines“ ir kitoms Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms.

Agentūrai „bigNow“ komunikaciją socialiniuose tinkluose yra patikėjusios tokios įmonės kaip telekomunikacijų bendrovė „Telia“, prekybos centras „Europa“, „Švaros broliai“, statybų bendrovė „YIT Kausta“ ir kiti.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją