„Microsoft” atstovai sako, kad labiausiai prie požiūrio į juos pasikeitimo prisidėjo inovatyvūs produktai, tarp kurių – „Surface Pro 4”, „Surface Pro Studio” monitories ir papildytos realybės technologija „Hololens”. Todėl vadinamoji tūkstantmečio karta, kuriai labiausiai ir skirti šie produktai, vėl suvokia „Microsoft” kaip aukštos klasės produktus.

„Pernai pristatyta planšetė „Surface Pro 4” iš esmės pakeitė mūsų pozicijas rinkoje. Šiais metais naujausius produktus pristatėme dar vasarį, todėl pirmą kartą artėjant Kalėdoms nebesirūpiname, ką dar naujo galime pasiūlyti vartotojams, bet galvojame apie esamų produktų tinkamą pristatymą ir pardavimus”, – portalui „MarketingWeek” sakė „Microsoft” rinkodaros vadovas Stevenas Woodgate.

Neseniai startavusioje reklaminėje kampanijoje kalbama apie „Microsoft” produktų privalumus, kurie nebelyginami su „Apple” produkcija, kas dažniausiai buvo daroma iki šiol. Ateinančiais metais „Microsoft” žada koncentruotis į mažmeninę prekybą ir savo online strategijų gerinimą.

„Jei palygintume „Microsoft” situaciją prieš dvejus metus ir dabar, ji iš esmės pasikeitė. Žmonės vėl sako, kad „Microsoft” yra kieta ir tai ne atsitiktinumas. Nuėję į kavines matome žmones, kurie išsitraukia savo „Surface Pro”, jei anksčiau kone visi turėdavo vien tik „Mac”, – džiaugiasi S. Woodgate. Žinoma, jis pripažįsta, kad dar liko nueiti ilgą kelią kovojant dėl tolesnio vartotojų pripažinimo, bet „Microsoft” sako esantys tam pasiryžę.